Terug naar overzicht
cartarosa heeft wel leuke en originele kaartjesOok Kaartjeshuis vind ik wel fijn.Iets helemaal origineels maken, moet je misschien zelf aan de slag :-) of een grafisch ontwerper/illustrator aanspreken?Roman Klochkov kan ik daarin misschien aanbevelen. Hij heeft voor mijn ouders bij hun huwelijksverjaardag een karikatuur gemaakt en echt wel SUPERmooi!Als het je interesseert, kan ik je zijn email of telefoonnummer wel doorgeven.
een puzzel vind ik wel leuk en een rebus dat je eerst moet ontcijferen eer je weet waar en wanneer het feest is :-)
Rebecca,super die cartarosa!!al toffe dingen gezien...peggy,ook die puzzel en kruiswoordraadsel vind ik tof nog maar 2 reacties en direct raak!!super bedankt!! verdere ideetjes ook nog altijd welkom zenne!!!
Zucht ... Ik werk bij cartarosa dus voor mij persoonlijk is dit allemaal van "dit heb ik allemaal al gezien" .. Dus ik zoek voor mezelf toch ook naar iets origineler :) Man man, 't valt als vormgever niet mee om je eigen uitnodiging te bedenken hoor :s
Wij dachten eerst aan een 'message in a bottle', maar dit zou te duur uitkomen qua verzendkosten ..
kijk eens op www.sparkofhonour.com daar hebben ze flessenpost en uitnodiging in een blik en puzzels en uitnoding dat dient om theelichtje in te branden.. ook leuke bedankjes hebben ze daar
een vriendin van mij kreeg een smsje als uitnodiging voor trouwfeest.. ook origineel in feite
@kim :kan dat begrijpen!!maar toch toffe dingen bij jullie,zoals die levenslijn en de strip!! we zoeken nog wat verder,ikzelf werk ook graag op de pc met speciale programmakes voor fotos en kaartjes,ga dat ook nog eens uitzoeken... @peggy,bedankt,ga zeker deze site ook eens bekijken!!bedankt allemaal!!
Ik ga een DVD maken met korte powerpoint op. "geboren voor elkaar " met foto's van ons als baby en foto's van onze eerste dates, met achtergrond muziek. foto's van de feestzaal en dergelijke ....
tof idee peggy!! echt waar...zeker proberen waard.....en ook origineel!!!!
@ann: welke programmaatjes raad je aan om kaartjes te ontwerpen? Thx!
ik heb een programmatje van microsoft,picture it,photo standard 9....hiermee bewerk je fotos,plaats je tekstjes,kan je afbeeldingen via internet inplaatsen,vrij makkelijk in gebruik. is te koop in fotozaken of mediamarket enzo...ook dreamland denk ik..