Terug naar overzicht
Dag MiekeAmai, 75 dagen, dat is echt niet meer zo lang hé. Ben je nog kalm of beginnen de zenuwen stilaan toe te slaan?Ik moet zeggen dat ik nu toch ineens stilstond en dacht: 'oei tis nog maar 6 maanden niet meer', ben er al bijna een jaar mee bezig, en dat was zo iets doen, dan weer enkele weken niets, dan het volgende, weer een stille periode. Maar nu zijn er toch terug heel wat dingen te doen. En het begint allemaal zo wat concreter te worden. Zaterdag gaan we in ondertrouw!Van't weekend hebben we mijn ventje zijn kostuum gaan kopen. Een zwarte smoking. Hij stond er prachtig mee, heel klassevol. En hij voelde zich er ook schitterend in, wat toch het belangrijkste is.GroetjesVicky09.09.06
hey vicky,ik ben nog kalm hoor ... heb niet zoveel last van stress, kan alles nogal vrijgoed relativeren.mijn vriendje heeft nog geen kledij, maar dat komt nog allemaal wel in orde. er zijn nog wel spullen die gedaan moeten worden zoals versiering, misboekje door pastoor laten goedkeuren( maar krijg die maar niet aan delijn), waar foto's trekken, wat geven aan de kindjes in de kerk en de bruidskindjes, ...??maar we hebben uiteindelijk toch nog even de tijd, dus komt allemaal wel in orde.wij hebben 9mnd tijd om alles voor te bereiden, en ik moet zeggen, dat is genoeg hoor. er zijn maanden geweest dat er neits gebeurd is hoor!ik zou het niet kunnen om zo lang te wachten, vind deze 9mnd al voldoendegroetjesMieke13/05/06