TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
inge
15-4-2011
|
11-9-2010 0:25:35
Probeer het eens met een ander liedje? Misschien kan je daar wel een alternatief voor vinden? Ik vind 'm ook geweldig. Je hebt er de parodie op: de divorce entrance, maar dat lijkt me maar niets :)
|
|
lies
2-7-2011
|
11-9-2010 6:40:48
Hoi Kelly,
op 27/08/10 was ik getuige op het huwelijk van mijn vriendin!
Wij hebben deze wedding entrance gedaan bij de start van het feest, zogezegd als originele aankondiging van het koppel, in plaats van dat cliché gedoe waar de dj dan betrokken wordt!
Ik kan je zeggen, het was echt FANTASTISCH! Wij hebben ons volledig gebaseerd op de Amerikaanse versie incl liedje van Chris Brown. Nu, als ik de belgische versie van je link bekijk dan vind ik de onze toch nét dat tikkeltje energieker. Het knalde gewoon!
Dus ik zou zeggen, trommel wat vrienden en vriendinnen op, ouders, tantes en nonkels want als je iets origineels wil is dit ultiem!
momenteel is het koppeltje nog aan het genieten van hun huwelijksreis dus ik kan je niet meteen een filmpje bezorgen, maar echt waar het was SUPER!!! De reacties, het gejuig,... hebben dat bevestigd!
xxx
Lies
|
|
I'm Back
5-6-2010
|
11-9-2010 8:06:28
Ik vind het belachelijk dat ze dit nagedaan hebben met identiek hetzelfde liedje.
Trekt op niets!
|
|
frida
6-2-2010
|
11-9-2010 10:48:25
He, Niet boos zijn maar ik vind dit maar niets maar ja meningen verschillen he.
|
|
Wendy
7-8-2010
|
11-9-2010 11:12:54
Oh my god Mila!!!! Kleingeestige tr*t!! Komt gij iets te kort ofzo??? Man man man, wat moet het triestig zijn om met u samen te leven! Get a life! @ Kelly: ik zou zoiets persoonlijk niet doen, maar als jij het absoluut wilt doen lijkt het voorstel van Lies me wel iets...
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
11-9-2010 13:55:18
Ik persoonlijk vind het jammer dat alles gewoon zo nageaapt wordt, het is allesbehalve origineel en (voor mij persoonlijk) bijgevolg niets leuks meer aan.
Elke keer als iemand aankondigt van zo'n Evolution dance als openingsdans te doen, denk ik: allé, daar gaan we weeral...
Wil je iets dat spettert, leuk en origineel is, bedenk dan zelf iets, maar niet iets wat héél België al jaren op Youtube ziet. Het kan voor jou allemaal nieuw zijn, maar 't filmpje is al zo oud als de straat en al honderden keren gecirculeerd via FB/mail/etc...
Kom met een driewieler binnen of via bakfiets, al 't jonglerend, weet ik wat... 't is ook stom, maar ten minste geen zoveelste afgezaagde kopie.
Wil heus niet negatief doen, als je der bij blijft dat je dat wil doen, moet je het doen, maar je vraagt meningen, je krijgt ze....
Dat wil niet zeggen da'k je geen fijne bruiloft zou toewensen ofzo voor alle duidelijkheid.
|
|
eline
20-5-2011
|
11-9-2010 17:39:27
Ik vind dit de max. Nageaapt of niet, je moet het maar durven. Echt leuk!
@ Kelly: ge kunt misschien al je neven en nichten of vrienden optrommelen om mee te doen hé
|
|
Tinneke
9-7-2011
|
11-9-2010 17:57:53
Ik vind het leuk, had het nog nooit gezien. Maar ja, ben dan nog maar een paar maand in bruiloftland aan het rondzwermen.
En wat dan nog... Als je het leuk vindt en je ziet het zitten, doen!
|
|
I'm Back
5-6-2010
|
11-9-2010 20:12:23
|
|
Karmen
29-5-2010
|
11-9-2010 21:01:23
Ik vind het zelf een beetje klungelig, maar dat kan aan de mensen liggen ook, hoor! :)
|
|
kelly
24-6-2011
|
11-9-2010 23:27:06
Hey , ik was in ieder geval niet van plan dit te doen hoor, maar vond het wel leuk gevonden.
Inderdaad is het beter om origineel te zijn. maar ja , gelijk wat je doet kan het zijn dat dit niet meer uniek is uiteraard hé. wij houden het op een traditionelere maar toch beetje amerikaanse intrede in de kerk. De intrede in de feestzaal zal dan wel weer iets typisch zijn à la i got a feeling of zo... Maar da zien we dan wel. wie weet kom ik binnen op een éénwieler !! ( of toch niet :p)
|
|
Véronique
31-7-2009
|
12-9-2010 15:18:00
Ik vind het ook maar niks... Ik ken de originele versie en dit is inderdaad gewoon klakkeloos nageaapt... Ik snap trouwens niet waarom al die mensen in de belangstelling moeten staan??? Het gaat toch om het trouwkoppel? Toch niet om al die andere mensen???
|
|
Véronique
31-7-2009
|
12-9-2010 15:18:41
En dan schrikken mensen ervan als hun pastoor kritisch is... :-s
|
|
Dorien
10-7-2010
|
13-9-2010 11:58:29
Ik vond de Amerikaanse versie gewoon de max. De Belgische vond ik ook wat minder omdat die met minder overgave gedaan is. Ikzelf had dit ook wel zien zitten op onze trouwfeest als entree, ware het niet dat we in het geheel maar met 8 in de suite waren dus te weinig volk :-)
|
|
Gwen
14-5-2010
|
14-9-2010 12:05:38
Ik zou het persoonlijk nooit gedaan hebben, vind niet mooier dan bruidegom met moeder daaropvolgend de suite en dan vol in spanning tot de bruid met haar vader naar het altaar komt!
Maar ieder zijn mening!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|