Terug naar overzicht
Hallo Sofie,Ik kan je misschien onze dj aanraden. Ik heb hem nog niet horen (en zien) spelen, maar hij is wel gekend in onze omstreken als iemand die er een serieuse 'lap' kan op geven, ongeacht welk publiek, jong en/of oud. We hebben al heel wat goeie 'kritieken' gehoord over hem. Je vindt zijn gegevens op zijn website: www.luckysdb.be Hij vraagt 300 euro ongeacht welke tijdspanne, dat is zijn vaste prijs.Ik hoop enkel dat jullie trouwdatum nog niet geboekt is bij hem, maar vragen staat vrij, nietwaar?Ik zou zeggen, bekijk zijn website eens, al zijn gegevens staan erop. Ik weet dat hij over het hele land speelt, dus dat mag ook geen probleem vormen.Groetjes en ik hou mijn vingers gekruist.Joke07/07/2007
Ik zou dan weer aanraden om eens kontakt op te nemen met onze dj en dat is "partysound".Hij komt uit Wetteren maar komt in elke streek.Zijn prijs valt erg goed mee en hij is heel klantvriendelijk.Als je info wil is dit zijn website:"partysound.ignuz.com".Zeker eens luisteren en dan kan je nog zien wat je gaat doen hé.Groetjes...Anne
Dag Joke!Bedankt voor je tip. Zijn website ziet er heel goed uit en ook vol ambiance. Heb al contact opgenomen met hem en hij ligt vast voor 1 juli 06. Een geluk dat hij nog vrij was. Dus weer een zorg minder voor mij.Nog veel succes met je huwelijk en de voorbereidingen ervan.Bedankt!Sofie
Ik ben een ervaren dj en weet zeker ambiance te maken voor jong en uit. ben van vlaams brabant en heb reeds enige huwelijksfeesten achter de rug.dj jurgen