Terug naar overzicht
als je maar met 70 zijt is geuzenhof beter... het is daar mooi en ook goed.. eens je met rond de 100 zijt vind ik geuzenhof minder want dan is de dansvloer zo in een aparte ruimte.. maar zoals je zegt met 70 is geuzenhof ideaal
Hoi, Wij trouwen 3 juni in het Geuzenhof. Wij zitten met ongeveer een 100-tal mensen en dat krijg je gemakkelijk in de hoofdzaal. De hoofdzaal heeft een capaciteit van 125 mensen. Maar ik zou er niet boven gaan want dan moet je de groep al beginnen splitsen enzo en dat zou ikwat minder vinden. Goh ja de dansvloer zit in een andere zaal. Eigenlijk is dat niet zo erg hoor. Iedereen ziet de dansvloer nog vanop zijn plaats maar de muziek is minder hard waar men eet. Dus op dat vlak lijkt het mij beter. Bovendien bij de openingsdans moet iedereen er komen rond staan en dan lijkt mij de stap om iedereen op de dansvloer te krijgen veel kleiner. Ik ben tot nu toe al ongelooflijk tevreden van het geuzenhof. Wij wouden een aangepaste menu binnen een welbepaald budget per persoon en Het geuzenhof heeft dit geregeld voor ons zonder enige problemen. Bovendien willen wij ook onze ceremonie in de zaal doen en ook hier gaan ze alles regelen om dit mogelijk te maken. Ik ben er echt gerust in dat het schitterend zal worden. Nog super veel succes in je zoektocht en laat het es weten hé.
Beste, Afgelopen vrijdag is ons huwelijksfeest doorgegaan in het Geuzenhof en het was gewoon geweldig. Prachtige locatie, romantische zaal, lekker eten en zeer vriendelijke uitbaters. Wij waren met 100 en dit goed te doen maar met minder is het ook zeker een aanrader. Hebben ook massa's goede reacties gekregen van onze genodigden. Dat de dansvloer 'apart' is is ook een pluspunt voor de mensen die niet zo aan dansen zijn maar toch een gezellige babbel willen hebben. De feestzaal is gewoon gescheiden met een schuifraam van de dansvloer dus echt apart kan je het niet noemen. Gewoon doen!