Terug naar overzicht
Mijn voorkeur gaat ook uit naar dat merk :)
Ik heb vandaag in de cermo in Turnhout ook een kleed van Marylise gekocht. De verkoopsters waren allemaal heel vriendelijk.
Het mijne is ook van Marylise :)
Een vriendin van mij was ook in Herentals geweest en zij vond de service alles behalve goed. Dus ik denk dat ik direct naar Cermo ga, daar vinden de meesten ook direct hun keuze en de service moet super zijn! Wou dat ik ook al eens kon gaan kijken maar moet mn getuige nog vragen binnenkort als we op weekend gaan :o) Nog veel succes he!
ik ga wss volgende week is zien bij cachet in antwerpen heb er al wa goeds over gehoord
Ik ben vrijdag bij Lilian claes geweest en vond de service wel heel goed. Ik was zeker niet van plan om meteen al te bestellen want ik wou verschillende winkels doen vooraleer ik een beslissing zou nemen. Ik had wel het geluk dat hun middagpauze ging beginnen dus zijn we vrij snel en zonder problemen kunnen vertrekken :-)
Hallo, Ik heb ook een kleedje van Marylise en komt van Cermo, ik kan het alleen maar aanraden! De service, behulpzaam, dringen zich niet op in Herentals daarentegen heb ik ook slechte ervaringen gehad! Maar het scheelt van persoon tot persoon blijkbaar!