Terug naar overzicht
Hallo Ik trouw zaterdag en onze ceremoniemeester legt rode lopers bij mij thuis, kerk, gemeentehuis. Vind ik toch wel veel feestelijker maar weet niet of ik ze zelf zou leggen als hij dit niet zou doen. Getuigen betalen wij reeds kostuum van en geven we dus niets extra. groetjes
Hoi Ilse, Wij hebben een rode loper in de kerk en eentje thuis voor de deur. Maar die thuis is eigenlijk omdat ze bij men ouders rode kiezelsteentjes hebben liggen... Zie me daar al over lopen als het heeft geregent met mijn witte schoene en wit kleed... :-) Zelfs gewone kleren worden helemaal vuil onderaan de broekspijpen enz als je over die steentjes loopt vandaar ... ook aan de deur gaat onze bloemist een soort bloemstukje maken van onder tot boven aan de raam met de bloemen die wij in alles gebruiken. Groetjes Evie en veel plezier volgende week xxx
Wij hadden geen rode loper aan de deur. Is maar een gekke kost, vind ik... Voor dat kwartiertje dat je maar thuis bent... Wel enkele ballonnetjes en strikjes: http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/site_foto2.php?foto_id=521454&fotoboek_id=44338 Wij gaven wel een cadeau aan de getuigen (aangezien het onze broers waren).
wij hadden wel een rode loper voorzien voor thuis en in de kapel.. is ook supermooi uitgekomen op de foto's.. thuis nog wat balonnetjes aan de voordeur en de poort.. meer niet.. in het kapelletje had ik balonnen voorzien om dan bij het buitenlaten los te laten, die waren in 2 trossen en stonden evenwijdig met het altaar, 4 laurierboompjes aan de inkom van het kapelletje en om de zoveel stoelen een roos opgehangen.. leuk als er een foto tijdens de dienst wordt genomen in de verte ..
Ela,Ik ben van plan om een hartje aan onze voordeur te hangen en witte strikjes in onze buxus te hangen. Hier is ook geen plaats voor een rode loper maar zou het anders ook niet genomen hebben eigenlijk...Wat een cadeau voor de getuige betreft. Ik ben van plan om als de foto's klaar zijn een boekje met de mooiste foto's van mijn getuige en haar vriend en wij en de getuigen en ik en mn getuige appart ofzo te maken of laten maken en dit als cadeau te geven. Wij werken met het thema snoepje om de mensen naar hun tafel te brengen, op elke tafel zal er ook een snoeppotje staan met hun snoepsoort in. Ik ga Bedankt! op de potten laten graveren. En ik ga zowel aan onze getuige als aan onze ouders nadien zo'n pot geven. Kwestie van onze snoep af te geraken en om hun te bedanken. Voor de ouder ga ik ook zo'n boekje laten maken denk ik of iets anders maar ze krijgen in ieder geval ook meer dan de snoeppot alleen!Nog veel succes!