Terug naar overzicht
Ik ben er enkele jaren geleden naar een feest geweest van een vriendin en het was dik in orde! Heel lekker en genoeg eten en drinken! Van de beste traiteurs die ik al gezien heb. Mijn vriendin zei dat ze van de zaal uit heel attent waren naar het koppel en ouders toe en oog voor details. Enkel de huisDJ vonden we wat tegenvallen, maar hij stond open voor suggesties, zo hebben we er nog een swingend feest kunnen van maken. Veel plezier!
Inderdaad lekker eten, maar de rest is wat minder. We zijn daar al enkele keren naar een bruiloft geweest. We zijn pas getrouwd en hadden de feestzalen de Lorka in Hasselt. Ook heel lekker en de rest was wel helemaal af!
Vroeger eens geweest, vond het wel super, alleen moet je bijbetalen als je op een zaterdag trouwt voor de zaal... Wij trouwen waarschijnlijk in t Krekelhof, moeten er volgende maand nog eens naar een feest maar uit het verleden vonden wij t daar super!!!
krekelhof ben ik ook gaan zien en vond het daar ook heel mooi (slechts twee inie-minnie dingen waar ik me aan stoorde: de schilderijen en de stoelen) maar de tuin van het driessent vind ik gewoon weg super!!! ook wel lelijke stoelen en jammer genoeg moet je bijbetalen voor de hoezen, maar toch wordt het deze zaal, ik ben verkocht :-)
Heeft iemand ervaringen met de Herkenrode abdij in Hasselt?