Terug naar overzicht
Ik was ook gestart bij pierre yves en had ook direct het opdringerige gevoel van de verkoopster(aalst bij mij),ze wist ook totaal niet wat bij me pastte...echt geen goeie ervaring..maar dat is natuurlijk voor iedereen verschillend,de ene voelt zich er goed,de andere niet. ik vond kleed bij moderna...supervriendelijk,direct een paar kleedjes die me allemaal perfect stonden,ze voelde dit perfect aan...ik paste er 3 en het 3e was onmiddelijk raak!!zoals reeds hier op forum verteld begon ik een week later plots te twijfelen....grote paniek!!is het dat wel?kocht ik niet te vlug?had ik ni wa langer moeten rondkijken?amaai....bestelling werd even in wacht gezet,gelukkig...ging terug met mama deze keer(1e keer was er vriendin mee)en toen ik het terug pastte waren alle twijfels weg ook 50eu voor retouches!!hele leuke services daar hoor!!!maar misschien voor jou te ver??maar zo dikwijls hoef je er toch niet naartoe??als ze jou zo vlot konden helpen zou ik niet twijfelen en daar gaan!! grtjs x
Mijn kleed komt van bij Maxim's in Aarschot, en ook de suitekleding van mijn mama en zus. Wij zijn daar heel tevreden over, vriendelijke verkoopsters en een prima service. Ik zou niet twijfelen!