Terug naar overzicht
Ik ben deze week naar Linx geweest, maar wel in Leuven. Ze vragen voor de retouches wel wat extra (ik denk dat het op ongeveer 100 euro meer komt). Ik ben nog aan't rondzien maar ik denk dat ik uiteindelijk bij Linx zal kopen. Ik heb de indruk dat ze zeer professioneel werken en vooral ook flexibel zijn in hun aanpassingen (veel mogelijkheden). Succes met de zoektocht!
als je echt iets wil van linea raffaelli zou ik de winkel in brugge aanbevelen zeer vriendelijke verkoopsters en alle retouches zijn inbegrepen.... Veel succes
Hallo! Ik ben bij de Linx in Hasselt geweest voor mijn kleedje! De mevrouw die mij hielp (ik denk Miet) was echt héél vriendelijk. Heb echt alles mogen passen wat ik wilde en er werd ruim tijd genomen om mij te helpen .. niet verwonderlijk dus dat ik mijn droomkleed daar gevonden heb! Geen idee ivm de retouches .. http://www.linx-fashion.be/ xx
Hallo, bij Linx ben ik nog niet geweest, maar weten jullie of ze er ook grotere maten hebben?Ik heb namelijk via via gehoord dat je bij Linx vooral terechtkan als je in een maatje 38 (of iets daarrond) past en dat je er niet veel kan gaan doen als je een grote maat nodig hebt. Is dat correct? Ik heb het namelijk maar van horen zeggen en spreek dus niet uit ervaring. Daarom dat ik eens wilde horen of jullie hier ervaring mee hadden. Groetjes