Terug naar overzicht
Hallo, Wij hebben samengewerkt met Freddy Van de Cauter, als je me een mail stuurd wil ik gerust zijn gegevens doorsturen! blockxnooyens@hotmail.com
Wij hebben samengewerkt met LFant productions. Gisteren onze dvd ontvangen en zijn SUPER tevreden! Qua filmtechnieken en montage echt af!
Hello, Ik weet niet in welke regio je zoekt, maar ik ken er wel. je mag altijd mailen naar tara_hellemans@hotmail.com
Hallo Kendra Kunt u mij een mailtje sturen met jullie telefoonnummer dan kan ik contact opnemen om juist te bespreken wat jullie wensen zijn. svensens@gmail.com Met vriendelijke groet Sven
Alvast bedankt voor jullie antwoord!
Dag Kendra, Je kan altijd proberen om gebruik te maken van mijn aanbod voor de zomer van 2011, waarbij ik 1 huwelijksfilm gratis weggeef. Kijk op www.huwelijksvideos.be voor meer details. Gewoon doorklikken op de startpagina naar het aanbod met de gratis huwelijksfilm. Met vriendelijke groeten, Pascal Garnier www.huwelijksvideos.be
Hey , wij zullen samenwerken met Eric van Ersa-Belgium . Hij vraagt geloof ik 900 euro om van s'morgens tot de openingsdans te filmen... incl.montage en de film op dvd Hij heeft redelijk wat ervaring , dit is hun site. http://www.ersa-belgium.be/ vriendelijke groeten Kelly
Dag Kendra, Ik ben bereid een huwelijksreportage te maken van jullie prachtige dag. Ik beschik niet over eigen filmmateriaal dus ik vraag de huur van het materiaal wat ongeveer 150€ is + 150€ voor het film en montage werk. Wil je nog wat meer informatie dan mag je me altijd mailen. jorne50@hotmail.com Groeten Jorne Van Damme
Hey Kendra, wij gaan samenwerken met de firma cameraworks. Kwestie van prijs zitten die scherp. Hun dvd zijn ook super (hetgeen wij gezien hebben tenminste). Groetjes Jessica