TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lien
2-7-2011
|
13-9-2010 11:12:17
Dag Kim
misschien informeer je best eens of de zalen die je voorkeur aan geeft nog vrij zijn op jullie huwlijksdag. Wij trouwen op 2 juli 2011 en verschoten in maart dat er al zoveel dagen bezet waren voor huwelijken in zomer 2011.
Wij zijn van Oostende en kennen de Vrede heel goed. Heel lekker, prijs kwaliteit dik inorde en mooie tuin om buiten te aperitieven.
Zelf trouwen we in domein de Vossenberg in Hooglede.
Alvast veel succes nog!
Groetjes
Lien
|
|
Elisabeth
17-9-2011
|
13-9-2010 11:25:05
Hallo,
Wij zijn daar al 2 keer naar een trouwfeest geweest en we vonden de bediening beneden alle niveau. Zeer onbeleefd, grof,... De laatste keer was ik 7 maand zwanger en ik moest voortdurend mijn buik beschermen (tijdens de receptie zaten ze niet om een duw verlegen, bij soep uitscheppen smossen, wanneer ze de tafels kwamen opruimen vanalles laten vallen,...) Als trouwend koppel merk je daar niets van maar ik zou het niet fijn vinden dat mijn gasten zo behandeld zouden worden. Het eten was lekker, van hapjes tot dessert alles was in orde dat wel. Ik denk dat je het prijsverschil ergens moet gaan zoeken :( Volgens mij besparen ze op personeel maar dat wil wel zeggen dat die mensen harder moeten werken en daardoor mss overwerkt zijn?? Nu ja, dat was onze ervaring... mss hadden ze een slechte dag :))
Groetjes
|
|
Carmen
23-10-2010
|
13-9-2010 16:19:42
Feest in het geheel (eten, locatie, charme, bediening, ...) goed binnen deze budgetklasse. Idd, de bediening vond ik ook niet zo goed maar algemeen genomen wel goede zaal binnen zijn klasse.
|
|
kristel
1-7-2011
|
14-9-2010 9:56:45
hey,
mijn oma vierde daar met de hele familie haar 80e verjaardag,
was echt super lekker, enkel het binnen komen met de taarten was niet zo goed georganiseerd, maar dat kan je dan mss beter afspreken met de zaal zelf.
|
|
Domien
|
20-9-2010 19:52:35
NIET DOEN! De voorbije 3 huwelijksfeesten waar ik en/of mijn broer aanwezig waren volgende klachten:
-slechte en onbeleefde bediening
-glazen en borden met brokken af (kan écht niet)
-gesjoemel met wijn !! de juiste wijn laten proeven en dan een goedkope wijn schenken, zware oplichterij
-een vuile bruidssuite, tot het beddengoed toe.
-receptie gereserveerd voor de mooie orangerie en doorgegaan in de ingang, omdat ze een ander feest ongevraagd daar laten doorgaan met een drogreden
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|