Terug naar overzicht
Beste Els, Ik heb nog 26 dagen te gaan, onze voorbereidingen zijn nog in volle gang en daardoor begint bij mij de stress nu wel een beetje toe te slaan. Bij jou is het vast omgekeerd omdat jij alles al in kannen en kruiken hebt. Geniet ervan zou ik zeggen en vermoedelijk zullen de twee laatste weken toch weer een beetje spannend worden. In elk geval heel heel veel plezier. ine
Hoi Els,Tot eergisteren had ik net hetzelfde als jij. Nu ben ik ineens weer mezelf: één en al zenuwen. Anderzijds begin ik het voorbereiden wat beu te worden: ik wil nu wel eens het resultaat zien en kan haast niet wachten tot 1 april. Hou je rustig: niet te veel stress en nog plezier met het aftellen...Saskia1-4-6
ik kan maar een ding zeggen, meiden geniet van het voorbereiden want het is zo snel voorbij en je kan de klok niet terugdraaien!ikzelf had ook strees een paar maanden op voorhand maar de weken en dagen er voor absoluut niet. Zelfs op de dag zelf was ik heel rustig, behalve in de kerk daar ging het wat minder met die zenuwkes. als je goed voorbereidt bent, moet je geen stress hebben. Je moet je dus ook niet ongerust maken omdat je nu geen zenuwen hebt.sandy
Dag ElsWij zijn op 09/09 getrouwd. en ik denk dat het normaal is dat je dat hebt.Een paar weken voor onze trouw had ik zoveel zenuwen! en een dag ervoor waren die ineens weg: gewoon niets meer van zenuwen.GroetjesVanessa09/09/05
Wel, bij mij is dat nu ook zo. Momenteel zijn m'n vriend en ik superontspannen, in tegenstelling met onze moeders :-)Waarschijnlijk komt de stress nog wel hoor, maar momenteel zitten we volledig op schema, dus we zijn er gerust in!Nog tien daagjes te gaan!Groetjes,Sylvie11/03/06