Terug naar overzicht
Een dikke proficiat. Zo te zien was het een super dag. Groetjes Tineke
Proficiat! Ik herken je gevoel van 'het gevoel van die dag te willen evenaren' heel goed! Geniet nog van je wittebroodsweken
Zalig! Ik krijg er echt al kippenvel van... Als ik dit lees, begint het bij mij ook al te kriebelen :)! Maar moet nog lang wachten (nog 340 dagen). Juist een jaar na jullie, op 20 augustus 2011! Dikke proficiat en nog goe nagenieten! En goe genieten van elkaar... Groetjes Sharon
Proficiat!!! Enne... hou je niet in om een link naar de foto's te plaatsen! ;-)
Foto's zijn nog in bewerking, maar ik post zeker een link als ze beschikbaar zijn! Bedankt voor de reacties!
Ik wil graag weten wat de dag zo stressloos maakte :) dat wil ik ook! mail me gerust : daphne_dances@hotmail.com... heb nog niet goed door hoe je hier reacties op jouw geschreven reacties kunt lezen...
Hey Daphne Als je zelf een topic opent en er wordt een reactie op geschreven, krijg je een melding. Bij andere topics moet je het gewoon wat in het oog houden... Ik denk dat de dag zo stressloos was omdat we gewoon alles goed hadden voorbereid. En we hebben alles wat we niet in de hand hadden op ons laten afkomen. Mijn schoonbroer had zichzelf aangesteld als 'ceremoniemeester' en leidde alles in goede banen waar nodig... Veel speciaals hebben we dus niet gedaan
Dikke proficiat zo te lezen hebben jullie van elke seconde genoten en zo hoort het ook want het is inderdaad zo snel voorbij! Ben benieuwd naar de foto's.