Terug naar overzicht
Schitterende locatie!!Ik ben onlangs naar de heropening van de Faculty Club geweest. Ze werken er nu ook samen met de cateringservice vFelix Alen, met het Arenbergh Restaurant en met de cateringservice van Bart Claes, je hoeft dus niet voor de keuken van de Faculty Club zelf te kiezen. Voor de heropening ben ik een paar keer gaan eten in de Faculty Club en was nooit echt onder de indruk, dus die samenwerking vind ik een hele verbetering.
dat is ook onze zaal! we hebben als traiteur Bart Claes gekozen. we zijn onlangs nog eens gaan kijken en het is echt veeel mooier geworden. we trouwen ook in het begijnhof dus alles is echt dicht bij elkaar
dag Barbara!Wij zijn er vorig jaar op 7 mei getrouwd met de catering van Bart Claes en alles was gewoon fantastisch: schitterende locatie, vriendelijk personeel (zowel van Faculty Club als Bart Claes), overheerlijk eten (vooral niet vergeten het dessertenbuffet te nemen), vriendelijke bediening; kortom alles was tip top. Er is gewoon niets wat beter kon! Ik zou zeggen: niet twijfelen en doen!
He Barbara,Wij trouwen in oktober 2007 en twijfelen er ook sterk aan om Facutly Club te nemen. Heb jij al gekozen uiteindelijk???
hey sofie,ja we hebben beslist om te trouwen in de Faculty Club!! Ik heb nog niets dan lovende reacties gehoord van andere mensen die er getrouwd zijn. het is een echte prachtige lokatie, en als je trouwt in kerk van het begijnhof is alles dicht bij elkaar. Wij kiezen voor traiteur Bart Claes, ook nog niets dan lovende woorden over gehoord (hij doet ook feesten in de Beekhoeve en Driessent, daar ook al feesten gehad).ik ken iemand die er nu in september getrouwd is en alles was picobello in orde.ik zou zeggen: doen!groetjes barbara