Terug naar overzicht
hallo, indien je beveren/melsele bij omgeving antwerpen rekent, dan heb je daar de zaal van café De Kadans(wel niet zo groot goed voor ongeveer 80) en feestzaal kolenhof (daar kan volgens de uitbaatster gemakkelijk 120 man in) Zijn wel niet zo'n chique zalen maar wel vrij van traiteur en redelijk goedkoop voor de dranken die wel af te nemen zijn van café. beiden hebben een website. Greetz, Marijke.
de zaal van (vroegere volkslust) nu diamantje www.volkslust.be de zaal heeft een keuken (voor de "kleine" zaal is er een minimum drankafname van 750 euro verplicht en voor de grote zaal is er een minimum drankafname van iets in de 1750 euro verplicht) je moet geen huur van de zaal betalen... als je je zaal gaat vastleggen moet je voor de "kleine" zaal 175 euro waarborg betalen en voor de grote 250 euro... meer niet de keuken kan je huren voor slechts 100 euro extra... de zaal is in merksem... de grote zaal is voor een minimum bezetting van 250 personen en maximum 400 personen. de kleine zaal is echt niet klein deze is voor een maximum van 200 personen dacht ik... hopelijk heb je hier wat aan
Zaal Steenberg in Rumst...
in temse (zo ver is dat ook niet) : 't schalienhuys. daar kan je je eigen traiteur meebrengen. heel vriendelijke en flexibele mensen. mijn zus trouwde daar. was zeer leuk feest
super lief voor al de reactie's. het is het gaat voor mij wel om een zaal van mim 250 man en daar aan liefst nog een kleine zaal voor rond de 100 man de zaal volklust was echt zeer interessant maar spijtig van de drank wij drinken namelijk geen alcohol dus dan is het bedrag wel zeer hoog. temse vin ik dan weer ver.(omgeving antwerpen deurne merksem boom aartselaar willebroek... hartelijk dank