Nu Online
Momenteel zijn er 285 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen en fotograaf

13-9-2010 18:23:39
Hallo Bruidjes,

Met 248 dagen op de teller is het moment misschien gekomen om een beetje voorbereidingen te gaan treffen....
Wij hebben iemand gevonden die onze uitnodigingen wil ontwerpen. Nu komen er allerhande vragen waar ik totaal geen antwoord op weet.... Hoe groot? Welke stijl? Met welke kleuren? .... Blijkbaar weet hij niet genoeg met het antwoord: 'ietsz origineels'... hi hi hi
Kunnen jullie mij wat inspiratie geven en wat uitnodigingen doorsturen?
SaskiaV_W@hotmail.com
Tevens zijn wij ook nog op zoek naar een fotograaf die spontane foto's maakt... En bovenal budgetvriendelijk is....

Alvast bedankt!!!!!!

een chaotische bruid

Saskia
1-7-2016
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 535

Iris
15-5-2016
 Meld misbruik13-9-2010 19:37:26

Sandra

Meld misbruik15-9-2010 10:25:51

Beste Saskia

Ik neem zoveel mogelijk spontane foto's omdat deze altijd de mooiste zijn.
Ik bied verschillende formules aan. Van Small- reportage tot X-Large reportage.
Neem alvast eens een kijkje op www.pictureshoot.be en neem een kijkje bij concepten. Daar vindt u mijn prijzen terug. U kan ook altijd een vrijblijvende offerte op maat van uw wensen aanvragen.

Mvg
Sandra

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...