TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tineke
10-7-2010
|
16-9-2010 18:49:05
Hey Sofie,
Volgens mij kan in Hof ter Meyghem geen 150 man binnen hoor. Ik vind hof ter velde ook veel meer lichtinval heeft dan Hof ter Meyghem.
groetjes
Tineke
|
|
Sofie
2-7-2011
|
17-9-2010 7:38:43
Daar vreesden we ook voor. We hebben ook al enkele slechte berichten gelezen over hen, maar hebben ook al veel goeds gehoord.
Waar zijn jullie getrouwd? En hoe was jullie trouwdag?
Groetjes Sofie
|
|
Tineke
10-7-2010
|
17-9-2010 11:56:44
Hey sofie,
Wij zijn voor de wet in Dendermonde getrouwd en voor de kerk in Vlassenbroek.
Onze feest was in het Meirkenshof te Baasrode.
Wij hebben een super mooie dag gehad, waar we echt van genoten hebben. Ook het feest was schitterend.
je kan me altijd mailen naar tineke.delplace@telenet.be
groetjes
Tineke
|
|
Dorien
10-7-2010
|
20-9-2010 8:56:59
Hey Sofie, Onze feest ging door in hof ter velden en zijn supertevreden! Heel lekker eten, heel mooie omgeving en heel vriendelijk personeel. We hebben heel wat complimenten gekregen over hoe lekker het eten wel niet was :-) Wij hadden de kleine zaal en dan die grote zaal achteraan gehuurd met de mooie tuin. In deze tuin is dan onze receptie doorgegaan. Er is ongeveer 130 man op de receptie geweest, en iedereen stond nog op zijn gemak buiten. Plaats genoeg. Voor het feest zijn we met ongeveer 90 man geweest. Er was ruimte genoeg tussen de tafels. Je krijgt er zeker je 150 man binnen hoor. En licht vond ik het daar zeker wel.
Ben je wel al gaan horen of de zalen vrij zijn op jouw datum? Wij wouden eerst op 3 juli trouwen en waren eind juni het jaar ervoor langsgeweest en de zaal was al geboekt voor onze dag. Daarom hebben we de trouw een week later gelegd. Veel succes! Dorien
|
|
Sofie
2-7-2011
|
20-9-2010 21:41:36
Dag Dorien, We hebben ondertussen de zaal vastgelegd bij Hof ter velden. We hebben voor de zekerheid eerst gevraagd of de zaal vrij was, als dit niet zo was zijn we niet gaan kijken. Anders zou ik mss ook onze datum anders gewild hebben. Maar we wouden heel graag deze datum.
We hebben de 2 zalen vooraan en de tuin vooraan. Ik hoop dat deze groot genoeg is voor onze receptie... Welke dj hebben jullie genomen? Groetjes Sofie
|
|
Darline
23-7-2011
|
30-9-2010 21:49:15
Dag sofie,
Ook wij hebben de zaal in Hof ter Velden vastgelegd. Wij trouwen 23-07-2011. Wij hebben zaal 2 en zaal 3. Dat is de zaal met de tuin achter aan. Wij zijn heel tevreden over hun service. Mag ik vragen welke formule van eten jullie gaan nemen want wij twijfelen nog een beetje ( alle vooral ikke ;-) ). Wij hebben een dj genomen die we al op een andere trouw hadden horen draaien en waar we nu (3 jaar later) nog over spreken. Hij wordt ook door hun aangeraden. Dj is Willy.
groetjes Darline
en nog veel voorbereidingsplezier
|
|
Sofie
2-7-2011
|
4-10-2010 19:17:59
Hey, Wij hebben zaal 1 en 2. De formule hebben we nog niet vastgelegd want deze ging nog veranderen. Wat draait deze dj zoal? Want wij zijn zelf bij een carnavalgroep en zouden graag zo wat vanalles hebben maar vooral 70-80-90 muziek en carnavalmuziek. Als we beslissen welke formule we kiezen, laat ik het zeker weten.
Groetjes Sofie
|
|
Darline
23-7-2011
|
5-10-2010 16:05:26
hey,
de dj vraagt aan u om een 20 tal of meer ( juiste getal kan ik niet van buiten zeggen) liedjes op te schrijven die jullie graag horen zodat hij weet wat jullie smaak is.
Bij ons gaat het echt huwelijksmuziek zijn. Voor ons ( mijn ma , zus en ik)
is het feest heel belangrijk we willen de hele tijd op de dansvloer staan dus willen we de gewone muziek.
Hopelijk ben je ermee geholpen.
groeten Darline
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|