Terug naar overzicht
Zou je dat ook niet kunnen met een corsage? Wel oppassen als er al baleinen in uw kleedje zitten.
Hallo, Ik zou eens in een lingeriezaak (niet etam of hunkemuller) gaan kijken. Ik heb vroeger in een lingeriezaak gewerkt en daar hadden ze deze in de collectie. Groetjes Annelies
http://www.magicbodyfashion.com/nl/low-back-strap
ik ben vorig jaar voor een gala kleed eens gaan zien bij Triumph en daar waren ook BH's waar je het bandje kon verstellen voor een lage ruguitsnijding. Gewoon eens horen met de verkoopster daar. Groetjes An
Dag emelie, Ik weet niet van welke regio je bent, maar ik ben in een lingeriewinkel geweest, waar ik super content van was. Toffe madam, ruime winkel, leuke lingerie. Hebben ze het niet, dan besteld ze het wel. Dit is lingerie kiki in Moorslede West-Vlaanderen. website: www.lingerikiki.be Doe ze de groeten van me als je gaat!! Groeten, S
sorry : website is : www.lingeriekiki.be. Ik was mijn e vergeten S
Bij Veritas hebben ze ook een soort 'hulpstukjes' om aan je bh te bevestigen om zo de achterkant naar beneden te halen zodat deze geschikt is voor een lage ruguitsnijding!
Die hulpstukjes kan ik niet gebruiken, heb da al eens geprobeerd in de hunkemoller (onder begeleiding van verkoopster)... Plus, ik mag ook geen schouderbandjes of nekbandjes hebben, waardoor ik zeker steun nodig heb onder de cups. Ik ben onlangs wel langs geweest in een lingeriezaak en daar zeiden ze me dat hun retoucheuse de rug eventueel wel wat kan verstellen, maar mag natuurlijk ook niet te veel zijn. Dus wilde eerst even andere alternatieven bekijken.En Sarah, ben van Izegem, dus ik kan misschien wel nog eens binnenspringen in die lingeriewinkel in Moorslede.Bedankt alvast voor de vele reacties zu! Ik blijf nog een doorzoeken :-)
Dag Emelie, Ik had ook dit probleem. Maar bij Marie-Fleur in Lier (is natuurlijk niet echt bij jou in de buurt), hebben ze dit prima geretoucheerd (zelfs met de balijnen die er in zaten). Mijn setje was van het merk Ulla. Groetjes, Kathleen
Dag Emelie, Ze zal je zeker goed kunnen bijstaan met raad en daad. en retouche doet ze wel gratis denk ik. Bij mij heeft ze ook iets ingekort. Ze is heel persoonlijk. Het is wel een beetje landelijk. Het is op een binnentuintje. Groetjes, S