Nu Online
Momenteel zijn er 203 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Lingerie met lage ruguitsnijding

14-9-2010 10:01:27
Wat een zoektocht!
Mijn bruidsjurk is er eentje met een lage rug, wat dus niet makkelijk is om lingerie te vinden die hieronder past.
Ik weet wel dat de lingerie van Poirier met een lage ruguitsnijding is, maar ik vind die beetje te duur.
Dus, iemand een alternatief? Laat maar horen...

emelie
22-10-2010
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1609

Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik14-9-2010 10:13:21

Zou je dat ook niet kunnen met een corsage? Wel oppassen als er al baleinen in uw kleedje zitten.

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik14-9-2010 12:14:47

Hallo,

Ik zou eens in een lingeriezaak (niet etam of hunkemuller) gaan kijken. Ik heb vroeger in een lingeriezaak gewerkt en daar hadden ze deze in de collectie.

Groetjes
Annelies

Hase
1-1-2016

Steven
30-4-2011
 Meld misbruik14-9-2010 14:38:06

ik ben vorig jaar voor een gala kleed eens gaan zien bij Triumph en daar waren ook BH's waar je het bandje kon verstellen voor een lage ruguitsnijding. Gewoon eens horen met de verkoopster daar.

Groetjes
An

Sarah
1-10-2010
 Meld misbruik14-9-2010 18:19:10

Dag emelie,

Ik weet niet van welke regio je bent, maar ik ben in een lingeriewinkel geweest, waar ik super content van was. Toffe madam, ruime winkel, leuke lingerie. Hebben ze het niet, dan besteld ze het wel.
Dit is lingerie kiki in Moorslede West-Vlaanderen. website: www.lingerikiki.be

Doe ze de groeten van me als je gaat!!

Groeten,

S

Sarah
1-10-2010
 Meld misbruik14-9-2010 18:20:08

sorry : website is : www.lingeriekiki.be. Ik was mijn e vergeten

S

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik14-9-2010 19:32:59

Bij Veritas hebben ze ook een soort 'hulpstukjes' om aan je bh te bevestigen om zo de achterkant naar beneden te halen zodat deze geschikt is voor een lage ruguitsnijding!

emelie
22-10-2010
 Meld misbruik14-9-2010 22:04:34

Die hulpstukjes kan ik niet gebruiken, heb da al eens geprobeerd in de hunkemoller (onder begeleiding van verkoopster)... Plus, ik mag ook geen schouderbandjes of nekbandjes hebben, waardoor ik zeker steun nodig heb onder de cups.
Ik ben onlangs wel langs geweest in een lingeriezaak en daar zeiden ze me dat hun retoucheuse de rug eventueel wel wat kan verstellen, maar mag natuurlijk ook niet te veel zijn. Dus wilde eerst even andere alternatieven bekijken.
En Sarah, ben van Izegem, dus ik kan misschien wel nog eens binnenspringen in die lingeriewinkel in Moorslede.
Bedankt alvast voor de vele reacties zu! Ik blijf nog een doorzoeken :-)

Kathleen
14-5-2010
 Meld misbruik15-9-2010 8:12:37

Dag Emelie,

Ik had ook dit probleem. Maar bij Marie-Fleur in Lier (is natuurlijk niet echt bij jou in de buurt), hebben ze dit prima geretoucheerd (zelfs met de balijnen die er in zaten).
Mijn setje was van het merk Ulla.

Groetjes,
Kathleen

Sarah
1-10-2010
 Meld misbruik17-9-2010 0:40:12

Dag Emelie,

Ze zal je zeker goed kunnen bijstaan met raad en daad. en retouche doet ze wel gratis denk ik. Bij mij heeft ze ook iets ingekort. Ze is heel persoonlijk. Het is wel een beetje landelijk. Het is op een binnentuintje.

Groetjes,

S

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...