Terug naar overzicht
Leuk! Maar wat ik me nu afvroeg, dan moeten jullie toch ook hoge drukkosten hebben? Als iedere uitnodiging apart moet worden afgedrukt?
Een vriend van ons is tekenaar. Hij ontwerpt de uitnodigingen. Wij moeten ze enkel laten afdrukken. Geen probleem met extra kosten dus ;)
Ok, maar zal de drukker dan geen extra kosten aanrekenen omdat het om allemaal unieke kaartjes gaat?
Nee, moet gewoon op dik glanspapier afgedrukt worden en dan uitgesneden en dat moet bij allemaal dezelfde kaartjes ook gebeuren.
en over hoeveel kaartjes hebben we het dan , en hoeveel zou je dit dan kosten ? gewoon eens uit interesse.
Hallo, Ik heb Kalligrafielessen gevolgd en heb de uitnodigingen dus allemaal zelf geschreven en had hetzelfde probleem. Wij hebben gekozen voor Dhr & Mevr 'achternaam vader' - 'achternaam moeder'. Heel formeel, maar dit kwam het mooiste uit en toonde chiquer dan "mama en papa" vonden wij. Ik heb ook het volledige adres op de enveloppe geschreven. Dit was niet nodig maar oogde mooi. Groetjes Annelies
Als je het persoonlijk wilt, zou ik voor jullie beide ouders "beste mama en papa" schrijven. Zeker als je bij de andere mensen ook de voornamen gebruikt!
Bij ons was dat blanco denk ik... Aangezien we die persoonlijk gingen afgeven... Ofwel zoals bij de anderen: mr. en mevr. Govaert - Van Avermaet
Logischerwijze zal je er twee hebben met 'Beste mama en papa', niet? Je kan niet jouw ouders aanschrijven met 'mama en papa' en die van je toekomstige met hun naam... Ik heb de envelop voor mijn ouders geschreven ('mama en papa') en mijn man die voor zijn ouders, zo is het toch nog persoonlijker.
Ik heb ook mama en papa gebruikt. Joke xx
We gaan op beide uitnodigingen beste mama en papa schrijven, dat lijkt ons het mooiste. We vinden het ook een mooi idee van Veronique om de briefomslag van mijn ouders zelf te schrijven, en mijn vriend die van zijn ouders. DANK JE WEL ALLEMAAL!!!