Nu Online
Momenteel zijn er 651 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ouders op uitnodigingen

14-9-2010 12:32:41
Hallo allemaal!

Op de uitnodigingen drukken wij persoonlijk aan wie het gericht is
Bijvoorbeeld: Beste Jurgen & Lies ...

Heeft er iemand een idee hoe we dit richten aan onze ouders?
Beste mama & papa? Maar dit ook zo aan de schoonouders?
De namen schrijven voor onze ouders vind ik zo onpersoonlijk...

Hopelijk hebben jullie een goed idee!

Groetjes!

Inge
6-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 695

Thomas
9-4-2011
 Meld misbruik14-9-2010 13:49:25

Leuk! Maar wat ik me nu afvroeg, dan moeten jullie toch ook hoge drukkosten hebben? Als iedere uitnodiging apart moet worden afgedrukt?

Inge
6-8-2011
 Meld misbruik14-9-2010 14:07:34

Een vriend van ons is tekenaar. Hij ontwerpt de uitnodigingen.
Wij moeten ze enkel laten afdrukken. Geen probleem met extra kosten dus ;)

Thomas
9-4-2011
 Meld misbruik14-9-2010 15:14:08

Ok, maar zal de drukker dan geen extra kosten aanrekenen omdat het om allemaal unieke kaartjes gaat?

Inge
6-8-2011
 Meld misbruik14-9-2010 15:20:44

Nee, moet gewoon op dik glanspapier afgedrukt worden en dan uitgesneden en dat moet bij allemaal dezelfde kaartjes ook gebeuren.

kelly
24-6-2011
 Meld misbruik14-9-2010 15:40:10

en over hoeveel kaartjes hebben we het dan , en hoeveel zou je dit dan kosten ?
gewoon eens uit interesse.

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik14-9-2010 17:21:30

Hallo,

Ik heb Kalligrafielessen gevolgd en heb de uitnodigingen dus allemaal zelf geschreven en had hetzelfde probleem. Wij hebben gekozen voor Dhr & Mevr 'achternaam vader' - 'achternaam moeder'. Heel formeel, maar dit kwam het mooiste uit en toonde chiquer dan "mama en papa" vonden wij. Ik heb ook het volledige adres op de enveloppe geschreven. Dit was niet nodig maar oogde mooi.

Groetjes
Annelies

Kim
27-8-2010
 Meld misbruik14-9-2010 17:40:58

Als je het persoonlijk wilt, zou ik voor jullie beide ouders "beste mama en papa" schrijven. Zeker als je bij de andere mensen ook de voornamen gebruikt!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik14-9-2010 19:26:02

Bij ons was dat blanco denk ik... Aangezien we die persoonlijk gingen afgeven...
Ofwel zoals bij de anderen: mr. en mevr. Govaert - Van Avermaet

veronique
13-9-2008
 Meld misbruik15-9-2010 13:16:52

Logischerwijze zal je er twee hebben met 'Beste mama en papa', niet? Je kan niet jouw ouders aanschrijven met 'mama en papa' en die van je toekomstige met hun naam...
Ik heb de envelop voor mijn ouders geschreven ('mama en papa') en mijn man die voor zijn ouders, zo is het toch nog persoonlijker.

Joke
7-8-2010
 Meld misbruik16-9-2010 15:06:18

Ik heb ook mama en papa gebruikt.
Joke xx

Inge
6-8-2011
 Meld misbruik17-9-2010 9:38:32

We gaan op beide uitnodigingen beste mama en papa schrijven, dat lijkt ons het mooiste.
We vinden het ook een mooi idee van Veronique om de briefomslag van mijn ouders zelf te schrijven, en mijn vriend die van zijn ouders.
DANK JE WEL ALLEMAAL!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info