Nu Online
Momenteel zijn er 350 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

teksten voor in de mis

14-9-2010 12:36:25
Hallo allemaal

Ik ben bezig aan mijn teksten voor in de mis allemaal. Ik wil er een leuke aangename persoonlijke mis van maken, dus teveel van die kerkelijke teksten zie ik niet zitten. Een evangelie wat me dus aanstaat, heb ik nog niet gevonden. Zou iemand me kunnen helpen met leuke teksten?? Deze mogen jullie doorsturen naar mijn emailadres: vickytjeg@hotmail.com.
Alvast heel erg bedankt
Groetjes

vicky
18-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 2030

kristel
1-7-2011
 Meld misbruik14-9-2010 13:02:18

ook ik ben op zoek naar leuke teksten voor onze misviering, alles is welkom!

ikske_88@hotmail.com

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik14-9-2010 13:11:07

Hoi,

Ik ben ook nog bezig met het samenstellen van een misboekje. Alle hulp is ook hier welkom!

Groetjes
Kendra

info@kendra.be

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik14-9-2010 13:13:56

Ik ook: claudiavanagtmael@hotmail.com

Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik14-9-2010 13:23:24

Als evangelie hebben wij de parabel van het mosterdzaadje.

Elke
17-9-2011
 Meld misbruik14-9-2010 13:24:30

ik sluit mij ook aan!
elke_riemis@hotmail.com

Tinneke
9-7-2011
 Meld misbruik14-9-2010 13:55:34

ikke ook ;-)
rafentinne@gmail.com

Nen dikke merci!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik14-9-2010 19:24:25

Wij hadden volgend evangelie:

Evangelie

(Mattheus, 19)

En Jezus sprak:

"De schepper van hemel en aarde, van zon en maan, van bloemen en vogels, van dieren en mensen, heeft van het eerste begin af de mens als man en vrouw geschapen zodat ze op een bepaalde dag hun ouders verlaten om zich aan elkaar te binden en één te worden. Dan zijn ze niet langer twee maar één. De band die hen samenhoudt, de sterke band van de liefde, zal door geen mens verbroken worden."

Zo sprak Jezus en zijn woorden maakten de mensen stil.

Kirsten
13-5-2011
 Meld misbruik15-9-2010 9:36:55

ik sluit mij aan
kirstenenwillemtrouwen@gmail.com

Tine
7-8-2010
 Meld misbruik15-9-2010 15:27:31

Wij wilden ook geen overdreven christelijke teksten in onze viering, en hebben gekozen voor een aangepaste versie van het bijbels verhaal van de wijnkruiken. Het is wel veel te lang om hier te zetten, maar ik wil gerust ons misboekje doorsturen naar iedereen die geïnteresseerd is om te zien welke teksten wij gebruikt hebben.

Mailtje sturen naar aanstaandbruidje@gmail.com, en je krijgt zeker antwoord van me!

Tine
07/08/2010

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info