Terug naar overzicht
ook ik ben op zoek naar leuke teksten voor onze misviering, alles is welkom! ikske_88@hotmail.com
Hoi, Ik ben ook nog bezig met het samenstellen van een misboekje. Alle hulp is ook hier welkom! GroetjesKendrainfo@kendra.be
Ik ook: claudiavanagtmael@hotmail.com
Als evangelie hebben wij de parabel van het mosterdzaadje.
ik sluit mij ook aan! elke_riemis@hotmail.com
ikke ook ;-)rafentinne@gmail.com Nen dikke merci!
Wij hadden volgend evangelie: Evangelie (Mattheus, 19) En Jezus sprak: "De schepper van hemel en aarde, van zon en maan, van bloemen en vogels, van dieren en mensen, heeft van het eerste begin af de mens als man en vrouw geschapen zodat ze op een bepaalde dag hun ouders verlaten om zich aan elkaar te binden en één te worden. Dan zijn ze niet langer twee maar één. De band die hen samenhoudt, de sterke band van de liefde, zal door geen mens verbroken worden." Zo sprak Jezus en zijn woorden maakten de mensen stil.
Evangelie
(Mattheus, 19)
En Jezus sprak:
"De schepper van hemel en aarde, van zon en maan, van bloemen en vogels, van dieren en mensen, heeft van het eerste begin af de mens als man en vrouw geschapen zodat ze op een bepaalde dag hun ouders verlaten om zich aan elkaar te binden en één te worden. Dan zijn ze niet langer twee maar één. De band die hen samenhoudt, de sterke band van de liefde, zal door geen mens verbroken worden."
Zo sprak Jezus en zijn woorden maakten de mensen stil.
ik sluit mij aankirstenenwillemtrouwen@gmail.com
Wij wilden ook geen overdreven christelijke teksten in onze viering, en hebben gekozen voor een aangepaste versie van het bijbels verhaal van de wijnkruiken. Het is wel veel te lang om hier te zetten, maar ik wil gerust ons misboekje doorsturen naar iedereen die geïnteresseerd is om te zien welke teksten wij gebruikt hebben. Mailtje sturen naar aanstaandbruidje@gmail.com, en je krijgt zeker antwoord van me! Tine07/08/2010