TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Steven
30-4-2011
|
14-9-2010 14:26:50
nee geen ervaring mee, maar als ik u was, zou ik dat hier in België eens gaan passen en dan heb je er toch een idee van en dit bestellen via internet
|
|
Fredie
26-6-2010
|
14-9-2010 15:24:23
Zelf heb ik er ook geen ervaring mee maar ik heb wel ooit eens in Australië schoenen willen bestellen die goedkoper waren... tot ik de shippingcosts toegemaild kreeg !!
Opletten daarmee dus want veel Amerikaanse sites leveren overal in de U.S. maar niet in Europa. Als ze dat toch doen, is het veilig om eerst te mailen en de shippingcosts te vragen, denk ik.
|
|
kelly
24-6-2011
|
14-9-2010 15:31:46
Ik begrijp Fredie haar reactie , nu tzou mij natuurlijk wel sterk lijken dat de verzendingskosten meer dan 1000 euro bedragen ! de dollar staat dacht ik lager dan de euro , dus 400 dollar is zeker nog geen 400 euro ... Ook al vragen ze 100 euro verzendkosten ( bij verzekerde verzending bijv.) dan nog ben je veel goedkoper !! Ik heb zelf niet echt ervaring met een jurk of zo uit Amerika. Wel heb ik ooit een Gitaar besteld en laten overkomen , kwam perfect aan. Nu natuurlijk hoeft dit niet gepast te worden.
Ik denk dat je even moet navragen of ze weldegelijk leveren in Belgie , zo ja : hoeveel het kost voor een verzekerde verzending én ook of je het mag terugsturen indien de jurk niet past , of wordt ie helemaal op maat gemaakt ? ( bij deze laatste zou ik me laten opmeten door iemand die daar ervaring mee heeft , natuurlijk ga je dan moeten van cm naar Inch gaan hé .)
groetjes Kelly
|
|
Annelies
7-8-2010
|
14-9-2010 17:28:45
Hallo,
Niet echt ervaring mee, maar ik dacht ook dadelijk aan de verzendingskosten. Het kleedje zal waarschijnlijk niet in een klein doosje geduwd worden (hoop ik toch), en een doos versturen... goed navragen. Weet je ook waaraan je bent moest er iets mislopen met de verzending (kwijt, stuk,...). In het ergste geval.. moest het verloren zijn, heb je nog tijd genoeg om een ander te zoeken? Ik wil helemaal niet negatief doen hoor, en misschien is alles ook perfect, maar informeer je goed vooraleer je de bestelling doet. Ik persoonlijk zou het niet riskeren denk ik... maar ja, je droomkleedje, daar doe je veel voor . In ieder geval, ik duim voor je! en heel veel succes...
Groetjes
Annelies
|
|
an
21-9-2011
|
14-9-2010 19:53:38
hallo aurelie,
Op welke site heb je de trouwjurk gezien? Ik heb zelf ook gekeken op internet voor trouwjurken en blijkt dat vele "amerikaanse" sites eigenlijk gelegen waren in China... vandaar ook de lage kostprijs...
het kan geen kwaad, zolang je maar online een paar reviews checkt van die site...
An
|
|
Oksana
|
15-9-2010 12:29:27
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|