Nu Online
Momenteel zijn er 678 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hapjes of dessert voor avondgasten?

14-9-2010 15:12:05
Hey iedereen;

We zijn aan het twijfelen of we de gasten die pas vanaf 22h komen enkel hapjes zullen aanbieden of dat we met iedereen wachten om aan het dessert (taart) te beginnen tot de avondgasten er zijn en deze dan samen op te eten.
Of zou ik het allebei doen. Dus de avondgasten dessert aanbieden en achteraf tegen middernacht nog is met hapjes laten rondgaan? Of nog een kaastafel aanbieden.....?
Ik ben al zo lang aan het twijfelen en komen er niet uit...

Wat wordt zo het meeste gedaan? Ik wil niet dat de avondgasten ontgoocheld zullen zijn...

Groetjes

Ann
25-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1230

Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik14-9-2010 15:23:01

Ik denk niet dat de gasten zullen verwachten dat er nog hapjes zullen zijn. Mij lijkt dessert, dansfeest en drank meer dan voldoende. Al eens nagevraagd bij de zaal wat de meesten doen?

Kim
9-7-2011
 Meld misbruik14-9-2010 15:47:14

Hey Ann,

Ikzelf zou eerder kiezen voor dessert ipv hapjes.
Zo hebben hetzelfde als de avondgasten en kunnen ze al met hen contact hebben.

XxX
Kim

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik14-9-2010 17:33:20

Hallo,

Ik zou de avondgasten ook het dessert aanbieden, samen met andere gasten. Mij lijkt dit de eenvoudigste oplossing, enkel dessert voor meer personen bestellen.

Groetjes
Annelies

Sarah
1-10-2010
 Meld misbruik14-9-2010 18:06:29

Hoi Ann,

Bij ons zijn er ook gasten uitgenodigd vanaf dessert om 22u30. Van de traiteur krijgen ze dan een glaasje aperitief (champagne of Cava of schuimwijn) en zijn wij (als koppel) een half uurtje samen met hen om hen te verwelkomen. Dit is een aparte ruimte. Op moment van dessert (voor iedereen) krijgen zij als eersten dessert na de eretafel zodat ze niet het gevoel krijgen om als laatste telkens te komen en worden ze onmiddelijk opgenomen in het feestgebeuren. Althans volgens onze traiteur.

Groetjes,

S

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik14-9-2010 19:20:59

Bij ons stond er bij het dessertenbuffet ook nog een kaasbuffet. De beide bleven een hele nacht staan. Nu moet ik wel zeggen dat ik er niet veel van de kaas heb zien eten, maar wel van de desserten! De dansgasten hebben thuis al gegeten, maar hebben daarom nog geen dessert gehad... Als wij uitgenodigd worden op een dansfeest, gaan wij eerst uit eten, maar bestellen we geen dessert. Dat nemen we dan op het feest. Verder hebben wij dan geen echte behoefte meer aan andere hapjes.

Jessy
18-9-2010
 Meld misbruik14-9-2010 23:18:29

Wij hebben gekozen voor hapjes.
Omdat wij vinden dat dit beter bij een pintje of een glaasje cava past.

Ik zou doen wat jij zelf het beste vindt. Het is natuurlijk een persoonlijke keuze!!

groetjes

Femke
26-2-2011
 Meld misbruik16-9-2010 22:04:01

Wij hebben gekozen om iedereen na ons dessert uit te nodigen en hen een receptie met hapjes aan te bieden en nadien 's nachts nog belegde broodjes.

Hierdoor kunnen we veel meer mensen uitnodigen, vooral jonge mensen van voetbal van mijn vriend, dus het is een soort trouwfuif voor hen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...