Terug naar overzicht
Ik denk niet dat de gasten zullen verwachten dat er nog hapjes zullen zijn. Mij lijkt dessert, dansfeest en drank meer dan voldoende. Al eens nagevraagd bij de zaal wat de meesten doen?
Hey Ann, Ikzelf zou eerder kiezen voor dessert ipv hapjes. Zo hebben hetzelfde als de avondgasten en kunnen ze al met hen contact hebben. XxX Kim
Hallo, Ik zou de avondgasten ook het dessert aanbieden, samen met andere gasten. Mij lijkt dit de eenvoudigste oplossing, enkel dessert voor meer personen bestellen. Groetjes Annelies
Hoi Ann, Bij ons zijn er ook gasten uitgenodigd vanaf dessert om 22u30. Van de traiteur krijgen ze dan een glaasje aperitief (champagne of Cava of schuimwijn) en zijn wij (als koppel) een half uurtje samen met hen om hen te verwelkomen. Dit is een aparte ruimte. Op moment van dessert (voor iedereen) krijgen zij als eersten dessert na de eretafel zodat ze niet het gevoel krijgen om als laatste telkens te komen en worden ze onmiddelijk opgenomen in het feestgebeuren. Althans volgens onze traiteur. Groetjes, S
Bij ons stond er bij het dessertenbuffet ook nog een kaasbuffet. De beide bleven een hele nacht staan. Nu moet ik wel zeggen dat ik er niet veel van de kaas heb zien eten, maar wel van de desserten! De dansgasten hebben thuis al gegeten, maar hebben daarom nog geen dessert gehad... Als wij uitgenodigd worden op een dansfeest, gaan wij eerst uit eten, maar bestellen we geen dessert. Dat nemen we dan op het feest. Verder hebben wij dan geen echte behoefte meer aan andere hapjes.
Wij hebben gekozen voor hapjes. Omdat wij vinden dat dit beter bij een pintje of een glaasje cava past. Ik zou doen wat jij zelf het beste vindt. Het is natuurlijk een persoonlijke keuze!! groetjes
Wij hebben gekozen om iedereen na ons dessert uit te nodigen en hen een receptie met hapjes aan te bieden en nadien 's nachts nog belegde broodjes. Hierdoor kunnen we veel meer mensen uitnodigen, vooral jonge mensen van voetbal van mijn vriend, dus het is een soort trouwfuif voor hen.