Nu Online
Momenteel zijn er 624 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis Parijs

14-9-2010 16:21:52
Hallo iedereen,

Vorig jaar in de kerstperiode heeft mijn vriend mij ten huwelijk gevraagd in Parijs, en ik vind het zo romantisch om onze huwelijksreis door te brengen daar waar hij mij ten huwelijk heeft gevraagd.
Nu het probleem is: Typisch aan die hotelkamers in Parijs is dat ze zo klein zijn, en willen we natuurlijk nu wel wat meer luxe en ruimte...

Heeft er iemand al ideeën waar we moeten kijken voor zulke hotels, en als het op het internet is ook wel betrouwbaar, want online boeken voor zo'n reis, op een website die ik niet ken, vind ik wel wat gevaarlijk... stel je voor dat we op onze huwelijksreis in een kruipkot moeten verblijven... dat wilt natuurlijk niemand eh

Dus als jullie goede websites kennen, laat het me gerust weten!

Dank u

Bianca
14-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1588

Lieve
4-9-2010
 Meld misbruik14-9-2010 17:17:11

Wij zijn net terug van onze mini-honeymoon in Parijs.
Wij hebben in dit hotel gelogeerd: http://nl.tripadvisor.com/Hotel_Review-g187147-d1488818-Reviews-Best_Western_Premier_Opera_Diamond-Paris_Ile_de_France.html

Heel centraal gelegen, op 300 meter van het station Saint-Lazare, vlakbij de opera Garnier, La Madeleine, de Galeries Lafayette... We hadden een mooie kamer, niet super groot maar voor de normen van een grootstad toch vrij ruim. Mooie badkamer met een bad en een regendouche. Het was een mooi hotel, het ontbijt was lekker, het personeel heel vriendelijk. Wij vonden het hotel alleszins een aanrader.
Als je me je e-mailadres bezorgt, wil ik je wel wat foto's sturen van het hotel en van onze kamer.

Groetjes,

Lieve

Bianca
14-5-2011
 Meld misbruik14-9-2010 17:23:25

Dank u wel Lieve

Het ziet er in ieder geval al een net hotel uit

Groetjes,
Bianca

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik14-9-2010 17:35:05

Hallo,

Ik zou eens langsgaan in een reisbureau met je vraag. Het zou mij verwonderen als je in Parijs geen luxueuse vakantie kan boeken. Veel plezier!

Groetjes
Annelies

stephanie
2-7-2011
 Meld misbruik14-9-2010 21:06:10

Hoi Bianca

Ik ben ook ten huwelijk gevraagd in Parijs tijdens een echt droomweekend. Wij zaten in hotel 'L'esprit Saint Germain'. Een echte aanrader voor een romantische huwelijksreis! hun website is http://www.espritsaintgermain.com

Veel succes nog met je zoektocht.

stephanie

Bianca
14-5-2011
 Meld misbruik14-9-2010 21:16:17

Dank u wel dames, voor de tips

Bianca

Tinneke
9-7-2011
 Meld misbruik15-9-2010 7:56:19

via www.expedia.com kan je vaak goedkoper boeken. Een aanrader! Heb er al mee aan de andere kant van de wereld gezeten en steeds in orde!

Sara
1-8-2009
 Meld misbruik15-9-2010 15:37:02

Wij zijn onlangs naar het Ares Eiffel hotel geweest in Parijs.
Prachtig hotel, modern en zicht op de Eifeltoren!

Echt een aanrader!

Sara

Maaike
16-4-2011
 Meld misbruik16-9-2010 19:20:39

Ik boekte voor de hoge pieten op het werk volgende hotels (zelf nooit geweest, maar gezien zij er geen klagen over hadden, zullen ze wel goed zijn...):

- Concorde Opéra
- Radisson Blu Ambassador
- Astor Saint-Honoré

Groetjes
Maaike

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums