Nu Online
Momenteel zijn er 296 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dj voor avondfeest

14-9-2010 16:25:28
Hallo allemaal
We hebben al veel dingen kunnen aanvinken op ons to-do-lijstje, maar we zijn nog steeds op zoek naar een goede DJ. Zelf kennen we niemand... en een goede DJ is toch wel een belangrijke basis voor een geslaagd avondfeest. Alle suggesties zijn welkom!

Ik ga binnenkort ook voor de eerste passen: spannend! zijn er dingen waar je op moet letten bij het kiezen van het kleedje?

Alvast bedankt voor jullie tips!

Marijke
3-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 905

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik14-9-2010 17:45:44

Hallo,

Wij hadden DJ Elema van Lummen. Hij is heel goed meegevallen, er hebben tot de laatste minuut mensen op de dansvloer gestaan.

Bij de keuze van je kleedje moet je erop letten dat je je goed voelt erin. Je moet het de hele dag dragen en als het niet goed zit kan dit vervelend zijn.

Succes en heel veel groetjes
Annelies

Peggy
13-8-2010
 Meld misbruik14-9-2010 18:41:18

wij hadden dj happy music zeer goed en dik in orde

bij het kiezen van een kleedje moet je niet teveel familie mee nemen want die hebben allemaal een andere mening

ann
2-7-2011
 Meld misbruik14-9-2010 18:58:32

bart van double m is erg goed!
je vindt een website van double m op internet

Els

Meld misbruik14-9-2010 21:00:39

Wij zijn vorige zaterdag getrouwd en wij hadden DJ Ludwigs. Zij hebben een heel team van DJs. Onze dansvloer heeft geen moment leeggestaan, iedereen was vol lof over de DJ. Ik had echt niet beter kunnen wensen!

Sandra

Meld misbruik15-9-2010 10:21:06

U mag altijd eens een kijkje nemen op www.partyspinners.be
2 Dj's die alle muziekgenres verwerken in een sprankelde mix.
Er zijn verschillende concepten, maar u kan het ook naar uw wensen plannen!
Doordat ze over eigen materiaal beschikken kunnen ze een hele gunstige prijs aanbieden.
Neem alvast eens een kijkje en vraag vrijblijvend een offerte op maat!

Groetjes
Sandra

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...