Terug naar overzicht
Hello Maartje Wij trouwen 20 mei 2011. Wat wij zoal hebben: -feestzaal -contact met priester -misboekje is ook al in grote lijnen af -bruidsjurk heb ik ook al!!!! -dj -ceremoniewagen Momenteel zoek ik nog een ceremoniemeester maar ben blijkbaar wat aan de late kant. Ik heb er al 4 gemaild en ze zijn allen bezet. De gastenlijst wordt regelmatig gecheckt. Ik heb ook al een idee welk bruidsboeket en ringen ik wil. Maar dat zijn allemaal dingen die nu nog niet persé af moeten zijn hé. Veel suc6 met je voorbereidingen! Eline
Hallo, wij trouwen ook op 21/05/2011 in hofstade (zemst) en hebben het volgende al in orde gebracht : - Feestzaal - Kerk - Dj - Fotograaf - Misboekje (maar moet nog goedgekeurd worden) - Trouwkleed sinds gisteren :-) en ik denk dat we voor de rest nog wel wat tijd hebben. Groetjes, Kathleen
Ik trouw de week ervoor op 14/05/2011. Wij hebben het volgende al in orde: - zaal - we zijn al naar de pastoor geweest - misboekje is al goedgekeurd - dj - vervoer - trouwjurk en juwelen - fotograaf - videograaf - traiteur - enveloppendoos - ringkussen Nog veel succes! Groetjes
Hoi, Wij trouwen de week erna en hebben al: Feestzaal DJ Fotograaf ceremoniemeester vervoer kerk afspraak met de pastoor misboekje jurk ringen zang voor de kerk eerste contact gehad met stadhuis
Hey, Wij trouwen ook op 21 mei. Wettelijk huwelijk is in Kuurne, kerkelijk in Sint-Gillis-Waas. Wat wij al in orde hebben gebracht: - fotograaf - feestzaal - kerk vastgelegd - visagiste - DJ - stadhuis, afspraak gemaakt Nog veel succes met het voorbereiden! En laten we hopen op supermooi weer :) GroetjesKendra
ik trouw ook op die dag, wij hebben de voorlopige aangifte op het stadshuis gedaan - de kerk bespreken - feestlocatie geboekt - visagiste geboekt - trouwjurk al gevonden en schoenen - ceremoniemeester - misboekje alleen wachten op goedkeuring nog op zoek naar een dj fotograaf zien we over twee weken iedere maand doe ik een beetje, mijn uitnodigingen zijn af, gasten lijst is aan het vormen, kleertjes voor de bruidsmeisjes heb ik op eentje na