Terug naar overzicht
Een nicht, vriendin, buurvrouw?
Heb je dan geen goei vriendin die wilt komen helpen? Zoiets kan je ook aan een tante of nicht vragen he.Bij mij gaat mijn getuige (beste vriendin) en mijn mama me helpen...
Heb helaas geen tantes of nichten (tja, 1 achternicht die ik elk jaar een kerstkaart stuur ...) en heb eigenlijk alleen mannelijke vrienden. Kennissen wel, maar om daarmee nu even in m'n blootje te gaan staan ...
vriendin van je getuige?
hij heeft geen vriendin ...goed idee wel ;-)
gewoon aan je getuige vragen! dit moment moet je bij iemand zijn die je nou aan het hart ligt, en je getuige lijkt mij een mooie keus, maakt toch niet uit dat dat een man is ?...
Bij mij was dat mijn nicht die ook mee gaan kiezen was. Ik zou de persoon die je kiest toch zeker eens meenemen als je nog eens gaat passen in de winkel! Zo ziet hij/zij ook hoe je het moet aantrekken en dichtmaken (soms is dat met rekkertjes rond kleine knopjes en dat is niet zo eenvoudig). Ook is het interessant dat hij/zij ziet hoe je jouw sleep (als je die hebt) kan opsteken. Zelf zie je dat niet, want dat is achteraan.
Kristel : getuige is mijn broer. Dus nee, ga ik echt ni mee in mijn blootje staan ...Sowieso zie ik dat met een man niet echt zitten eigenlijk (of t moest mijn toekomstige zijn ...), met het kleed dat ik gekozen heb gaat die persoon me op mijn slipje na echt wel helemaal naakt zien ... Veronique : dat hadden ze in de winkel ook al gezegd. Heb ik nu nog wel een aantal maandjes de tijd voor gelukkig ...