TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Maartje
21-5-2011
|
15-9-2010 10:03:48
Hallo! Ik heb eerst op de websites van de winkels gekeken welk mijn genre was. Toen ik beslist had waar ik wilde passen, ben ik daar een afspraak gaan maken. Ze hebben 2 uurtjes voor mij uitgetrokken wat ruim voldoende was, je kan dus gerust enkele winkels op één dag doen, maar zorg wel dat je door de bomen het bos nog ziet!
Veel plezier, het is echt zalig om jezelf voor de eerste keer in een trouwkleedje te zien!
|
|
Kelly
4-6-2011
|
15-9-2010 10:12:51
ik heb eerst de sites doorzocht om te weten welk soort jurk ik het mooiste vond. Dan gewoon bellen om een afspraak te maken bij enkele winkels. In de winkel leg je uit wat je mooi vind (eventueel met vernoemen van merken, kan zijn dat ze een bepaald merk niet hebben, maar dan weten ze meestal uw stijl wel dat je bedoelt...) Met 2u kom je inderdaad ver hoor! Vorige week ben ik bij Liliane Claes geweest, 8 jurken gepast, 1u daar geweest. Nu zaterdag ga ik naar Cermo. O, ik kijk er al naar uit! Dat het maar snel weekend is!
|
|
stéphanie
16-7-2011
|
15-9-2010 10:35:12
ik ben eergisteren mijn kleed gaan passen en ik heb eerst een afspraak gemaakt in de winkel en daar heb ik verschillende jurken gepast en dan heb ik zo de juiste gevonden
|
|
Oksana
|
15-9-2010 12:25:14
|
|
Véronique
31-7-2009
|
15-9-2010 14:01:34
Toen ik ging kiezen hebben we 2 winkels op 1 middag gedaan. Bij Rachel in Temse had ik een afspraak, maar omdat we toch niet echt tevreden waren zijn we naar Het Bruidshuis in Merksem gereden. Daar hadden we geen afspraak, maar zijn we erg vriendelijk ontvangen. Het was ook een weekdag in december, dus het was er erg rustig. Ik heb mijn kleed dan ook bij deze laatste winkel gekocht.
|
|
rebecca
2-7-2011
|
18-9-2010 15:30:43
Mijn werkwijze is idem gegaan als bij de anderen: eerst je smaak wat vinden op internet. Dan afspraken gemaakt in winkels. Anderzijds, bij aanvang had ik een ander 'type' kleed voor ogen dan waar ik nu uiteindelijk naar zoek. Ik had enkele foto's mee van jurken die ik graag zag, maar bleek dat die stijl me helemaal niet stond. Op die manier kan het een voordeel zijn als je een winkel uitzoekt waar ze je heel veel verschillende stijlen laten aanpassen.
Hiervoor kan ik Robel in Roeselare aanraden. De winkeldame heeft me alle jurken getoond en ik heb er wel een 20tal mogen aandoen, in allerlei soorten en vormen. Zonder ook maar één zuchtje van haar kant... ècht wel heel fijn!
In La Sposa in Roeselare tonen ze je eerst een catalogus en daarin kan je aanduiden wat je mooi vind en leren ze je stijl een beetje kennen. Dat vond ik ook wel een aangename manier van werken.
Als je in het weekend gaat, moet je echt wel een afspraak maken want anders loop je risico dat ze je niet kunnen helpen. Als je in de week kan gaan, denk ik dat een afspraak maken minder noodzakelijk is. Hoewel... het veiliger is natuurlijk.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|