Terug naar overzicht
Leuk dat te lezen, wilde daar ook eens gaan kijken, geniet van jullie mooie dag vrijdag. x
O kei leuk! Zaterdag ga ik daar voor de eerste keer naartoe, maar ik weet niet wat het is, maar ik heb zo'n gevoel dat ik daar ga bestellen. Raar he, want ben daar nog nooit binnen geweest. hoop maar dat mijn verwachtingen niet te hoog ingesteld zijn... Veel succes vrijdag!
@ Kelly & Annick, ik ken nog 2 vriendinnen die daar hun jurk gekocht hebben en zij waren ook super tevreden over cermo op alle gebieden vandaar dat ik daar ook terecht ben gekomen. Ik hoop dat jullie beiden uw droomjurk vinden want ik kan u verzekeren dat je vlinders in je buik krijgt als je't aandoet groetjes Vanessa (heeeeeeel tevreden bruidje in spé)
Hier sé! Het kleedje is er! Hihi ben benieuwd vrijdag! Maar er alvast een heeeeeeele leuke dag van, wij helpen om 's nachts ook de boel op stelten te zettn ;-))) BTW, ik heb vandaag mijn kleedje besteld! Tot vrijdag!
hey, tot nu toe ben ik ook heel tevreden over Cermo nog even wachten op de eerste pas... blij om dit te horen geniet van jullie dag!