Terug naar overzicht
Mijn ma voorziet kleine belegde broodjes. Gezien het tijdsgebrek heeft ze die besteld en worden thuis geleverd.
Hallo Vanessa, Wij hebben bij onze trouw ook eerst een receptie thuis met onze suite. Ik heb als hapjes broodjes besteld, allemaal verschillende kleine open broodjes, met slaatjes, gerookte zalm, mozarella, enz. Niet te duur, lekker en geen werk aan, want alles wordt 's morgens geleverd.
Uiteraard hangt het er vanaf hoe laat het dan is... Bij ons kwam de suite om kwart voor 10. Iedereen had thuis nog ontbijt genomen, dus hapjes waren overbodig... We hadden trouwens maar een klein halfuurtje en dan moesten we vertrekken naar het stadhuis. Net genoeg om even te drinken, dus.
Als het enkel maar is om de suite op te vangen voor het vertrek naar gemeentehuis, zou ik kleine belegde sandwiches laten maken met eventueel mini-koffiekoeken (omdat het dan nog ochtend waarschijnlijk is?) Indien voor na kerkelijk en zo: wat heel lekker is: zo'n tortillapannekoek besmeren met kruidenkaas en beleggen met gerookte zalm. Oprollen en dan in schijfjes snijden.
Hey, Voor het ontvangen van de familie 's morgens geef ik mini-koffiekoekjes, gewoon in de oven schuiven en eruit halen.Tussen het gemeentehuis en de kerk zijn er gewoon belegde broodjes voorzien die gewoon besteld en geleverd worden aan huis. Je kan natuurlijk ook andere ovenhapjes nemen. Maar dan zit je zelf nog met het werk natuurlijk. Ik zie dat niet zitten met m'n kleed aan ;) GroetjesKendra
Wij laten ook een verrassingsbrood brengen,groot rond brood gevuld met broodjes. Ziet er leuk uit en je moet zelf niets meer doen. Wij geven dit wel onderweg met champagne in de huifkar.(trouwen om 16u,dan foto's en om 19u receptie)
JE KAN OOK KOUDE HAPJES MAKEN DAT IS IETS WAT OP VOORHAND GEDAAN KAN WORDEN. EN ALS JE ZE ZELF NIET WILT MAKEN ZIJN ER CATERAARS GENOEG DIE HET DOEN. SUCCES
wij laten voor tussen de kerk en het avondfeest ook verrassingsbroden maken en komen :)