Terug naar overzicht
Veel succes!!! Wij trouwen op 3 september. Nu plannen maar!! Groetjes, Elke
proficiat, veel succes met het verdere stappenplan!
Veel plezier met de volgende stappen! En als je af en toe "stroempelt", kom je maar naar hier en we helpen allemaal graag verder!
Hoi Ladies! Ik stappenplan, jij stappenplant, wij stappenplannen! Stappenplannen mannen ook of is dat meer iets voor 'de vrouw'. Met veel plezier ga ik mijn (te nemen) stappen hier verder neertypen. 'n Soort 'liefstedagboekmoment'. Ook mijn toekomstige hubbie zal hier tevreden mee zijn, denk ik, want op (niet zo) onverklaarbare wijze is mijn ideeënschriftje plots in de tijdschriftenlade beland! Groetjes, An en haar stappenplan!
An, Proficiat met jullie huwelijksplannen! Zo leuk om jouw stappenplan te lezen. Ideaal voor iemand als mezelf die nood heeft aan schema's. Met jouw stappenplan blijf ik zelf ook bezig :-) Hebben jullie al een zaal en dergelijke? Of stap ik nu te snel? Groetjes,Debbie
Hoi Debbie, Een zaal hebben wij ondertussen ook gevonden. (Woehoe!) Het was wel spannend want de datum die wij voor ogen hadden (hebben) was één van de weinige data die nog 'open stond'! Vele groetjes en veel planplezier, An