Nu Online
Momenteel zijn er 300 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De kogel is door de kerk!

15-9-2010 19:54:09
'n Huwelijk plannen, verloopt (meestal) in 'n aantal stappen.
STAP 1: Het 'ten huwelijk' vragen. (Of, zoals in mijn geval, gevraagd worden.)
STAP 2: 'Ja' zeggen. (Bij 'neen' zijn de volgende stappen overbodig of worden ze uitgesteld.)

Deze 2 stappen werden door ons in september 2009 ondernomen.
STAP 3: De huwelijksdatum
Bij sommigen ligt de datum al vast nog voor STAP 1 is uitgevoerd. Sommigen willen huwen op hun verjaardag, op valentijn, op 'diedagdatwevoorheteerstgekusthadden' of op Carnaval (heel fijn als je 'n verkleedfeest geeft!)
Bij ons lag dat wat anders. Enkele weken na STAP 1 en 2 kondigde zich een (zeker niet onbelangrijk of onverwacht) wonder aan! 7 maanden later werd onze dochter geboren!
Vele kijklustigen kwamen langs en na de (gebruikelijke) 'Oooooh's' en 'Aaaaah's' stelde men ook de vraag: 'En wanneer gaat den trouw door?'
Na vragensteller nummer 137 vonden we dat het toch tijd was om het stappenplan terug boven te halen.

Bon, STAP 3: De huwelijksdatum!
Het liefst van al zouden we in de lente of de zomer trouwen. Mei of juni of september 2011!
De 'grotevakantiemaanden' vielen voor ons al af. Vele familieleden en vrienden die we er toch bij zouden willen hebben, trekken dan naar het buitenland.
Aangezien ondergetekende in het onderwijs staat en tijdens de grotevakantiemaanden tijd genoeg heeft om van de ceremonie iets persoonlijks te maken, is het september geworden, 9 september 2011!

De kogel is door de kerk, STAP 3 is genomen!
Op naar stap 4!
Groetjes,
An de stappentelster!

An
9-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 835

Elke
3-9-2011
 Meld misbruik15-9-2010 21:13:54

Veel succes!!!
Wij trouwen op 3 september. Nu plannen maar!!

Groetjes,
Elke

Marijke
3-6-2011
 Meld misbruik16-9-2010 11:41:19

proficiat, veel succes met het verdere stappenplan!

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik16-9-2010 12:29:29

Veel plezier met de volgende stappen! En als je af en toe "stroempelt", kom je maar naar hier en we helpen allemaal graag verder!

An
9-9-2011
 Meld misbruik16-9-2010 15:02:37

Hoi Ladies!

Ik stappenplan, jij stappenplant, wij stappenplannen! Stappenplannen mannen ook of is dat meer iets voor 'de vrouw'.
Met veel plezier ga ik mijn (te nemen) stappen hier verder neertypen.
'n Soort 'liefstedagboekmoment'.
Ook mijn toekomstige hubbie zal hier tevreden mee zijn, denk ik, want op (niet zo) onverklaarbare wijze is mijn ideeënschriftje plots in de tijdschriftenlade beland!

Groetjes, An en haar stappenplan!

Debbie
16-9-2011
 Meld misbruik28-9-2010 20:05:15

An,

Proficiat met jullie huwelijksplannen!

Zo leuk om jouw stappenplan te lezen. Ideaal voor iemand als mezelf die nood heeft aan
schema's. Met jouw stappenplan blijf ik zelf ook bezig :-)

Hebben jullie al een zaal en dergelijke? Of stap ik nu te snel?

Groetjes,
Debbie

An
9-9-2011
 Meld misbruik29-9-2010 18:14:52

Hoi Debbie,

Een zaal hebben wij ondertussen ook gevonden. (Woehoe!)
Het was wel spannend want de datum die wij voor ogen hadden (hebben) was één van de weinige data die nog 'open stond'!

Vele groetjes en veel planplezier,
An

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...