Terug naar overzicht
Ik heb daar ook mijn kleed gekocht! Een echte aanrader he. En Kelly helpt je echt op alle vlak! Ik heb mijn kleed op 2 weken tijd. Zaterdag is de grote dag... spannend! :-)grtjes
Hoi meiden! Weten jullie toevallig of La Tiara een website heeft? Ik heb al eens gegoogled en vind wel het adres/telefoonnummer, maar verder niet meer informatie. Welke merken hebben ze zoal? En maak je best ook een afspraak? groetjes!
Dag Laura,De website is www.latiara.be . Je hoeft er eigenlijk geen afspraak te maken (heb ik toen toch niet gedaan.)Om eerlijk te zijn weet ik niet welke merken ze precies verkopen, maar misschien vind je het wel op de site terug. Ik weet zelfs niet van welk merk mijn jurk is bedenk ik me nu... Doet er toch niet toe, als je het maar mooi vindt!Succes met je zoektocht!
mijn jurk is van sarah danielle.ze hebben ook lasposa
Dank jullie voor de info, ik ga er zeker eens kijken!
Amai 5 jaar in de buurt daar op kot gezeten en nooit geweten dat die winkel daar was. Leuk dat je je kleedje hebt gevonden. En op merk moet je zeker nooit afgaan. Je gaat met een gedachte van dat merk en je gaat toch meestal met iets anders buiten. Geniet ervan, zeker de dag waarop je het kleed heel de dag kan aandoen ;) Groetjes, Laura
@Laura : winkel bestaat pas sinds april dit jaar. Je kon hem niet zien hé :-))
Weet iemand of je daar ook je jurk kan huren? Grtz, Thalissa
Thalissa, Ja je kan daar ook een jurk huren. Keuze is natuurlijk minder groot dan kopen maar ik zou zeggen : ga zeker eens kijken succes SAb