Terug naar overzicht
www.degrotestove.be in Zuienkerke bij Blankenberge. Gravenhof is ook super maar daar moet je echt wel héél lang op voorhand bijzijn.
Ja wou dus Ter leepe en den otter zeggen ( omdak gisteren toevallig gepasseerd ben daar) maar daar ga je dus al langs . Euhm in oedelem heb je ook een mooie zaal de zandberghoeve geloof ik. als het beetje verder mag heb je nog salons ten boogaerde in Kortemark maja daar moete ook al snel bijzijn dacht ik. misschien iets in Torhout ? kasteel d'aertrijcke , of in Aalter heb je Ten dauwe ...
Dag Ann-Sofie, Vrienden van ons zijn getrouwd in feestzaal Den Otter. Feestzaal is ok. Mooie tuin/grote patio. Maar als jullie zo graag in Gravenshof willen trouwen, waarom niet op vrijdag? Die vrienden hebben dit ook gedaan omdat zaal niet vrij was. En wij trouwen ook op een vrijdag. En eerlijk, mensen gaan niet vroeger naar huis, hoor!! Maakt eigenlijk niet veel verschil uit vind ik. Groetjes, S
Hellow ladies, Bedankt voor jullie reacties. De zalen die jullie opgegeven hebben zal ik zeker es bekijken! Aan Sara, We hadden ook al gedacht om te trouwen op vrijdag, maar mijn verloofde komt van de andere kant van belgië. We hebben dan ook veel vrienden die van ver afzakken. De zouden niet willen dat zij er niet bij kunnen zijn. Heeft iemand daar ervaring mee? Komen mensen vlot toe zo op vrijdag en gaan ze niet te vroeg weg omdat ze de zaterdag een drukke dag voor de boeg hebben? We gaan straks naar ter leepe kijken. Maar ik heb er een beetje een vreemd gevoel bij, alle zalen die de belden waren volzet en ter leepe had nog alle dagen vrij :s We hebben schrik dat ze wat onvriendelijk gaan zijn. De zullen dadelijk wel zien zeker.