Terug naar overzicht
Hey Kirsten, wij hadden heel persoonlijke teksten. Ik heb ons misboekje naar je doorgestuurd. Verder hadden mijn man en ik allebei onze eigen gelofte geschreven zonder daarover op voorhand iets afgesproken te hebben. We hadden enkel afgesproken om ongeveer 8 à 10 regels te schrijven. We hebben ons totaal niet aan de standaardgeloftes gehouden. Ik heb eerst in een paar zinnen gezegd waarom ik precies hem eruit heb gekozen en daarna wat ik beloof te doen en te zijn tijdens ons huwelijk :) Succes ermee! groetjes, Tine
ook wij hadden een niet zo traditionele viering. de geloften schreven we zelf en de teksten komen van her en der.als je een mailtje stuurt, zend ik je ook onze viering eens door: nelevneck@hotmail.com
Onze geloften moesten gebaseerd zijn op de standaardteksten, omdat waarden zoals 'voor altijd', 'kinderen aanvaarden',... erin moesten zitten volgens de pastoor. Anders kan dit een reden zijn om het huwelijk te kunnen ontbinden voor de kerk.
Zouden jullie mij de voorbeelden ook willen bezorgen? Ik probeer ook een persoonlijke en moderne viering te maken. willems.ann29@telenet.be Bedankt!