Nu Online
Momenteel zijn er 296 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwringen

16-9-2010 14:10:33
Hey allemaal,

welk budget geven jullie ongeveer uit aan jullie trouwringen?
Wij dachten tussen de 500 a 1000 euro per paar?
Is dat haalbaar?
Nemen jullie klassieke ringen of eerder modern?
Zijn er eigenlijk mensen die met vingerprints gewerkt hebben?
Als er mensen een leuke foto hebben van hun trouwringen mogen jullie die altijd mailen naar kirstenenwillemtrouwen@gmail.com.

Zijn er mensen die een goede winkel kunnen aanraden?
Mag in Oost-Vlaanderen, West-Vlaanderen of Vlaams-Brabant zijn...

groetjes,
Kirsten

Kirsten
13-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1158

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik16-9-2010 14:50:57

Wij hebben 940 euro betaald voor onze trouwringen. Hebben ze in Turkije gekocht
Wij hebben een bicolor ring: één band mat witgoud, één band blink geelgoud en terug één band mat witgoud. in mijne ring zitten in één witte band 10 diamantjes op een rij (zodat het lijkt dat die diamanten volledig rondlopen..)
Naart schijnt betaal je die hier makkelijk 1700 euro (vriendin van mij zit in goudsector...)

Als we ze niet in Turkije zouden gekocht hebben, gingen we normaal naar die winkel in Izegem (op deze site staat daar reclame over)... Heb er al veel bruidjes over horen stoeffen...

marijke

Meld misbruik16-9-2010 14:51:56

hallo,
wij hebben de onze gekocht aan antwerpen-centraal, je kan er onderhandelen over de prijs. Wij hebben twee dikke witgouden ringen die samen 20gr wegen(als je daar gaat is dat belangrijk om te vergelijken je koopt nog altijd goud hé, en 10gr kan niet evenveel kosten als 20 gr) en betaalden die 800€. maar ik denk dat we ze zelfs nog goedkoper hadden kunnen krijgen. Op zaterdag zijn de joods winkeltjes wel gesloten op zondag zijn ze samen met de rest open.
succes.

Laura
14-5-2011
 Meld misbruik16-9-2010 15:17:12

Wij gaan kijken in Fede di Oro in Izegem. Veel keuze en niet zo duur.

Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik16-9-2010 15:37:48

Hey, wij zijn naar FDO geweest. Hebben € 780 betaald. Volledig onze goesting, geen compromissen. Ik heb 8 steentjes in mijn ring, beide ringen in witgoud. Wij hebben iets tijdloos gekozen.

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik16-9-2010 17:05:51

Hallo,

Wij hebben onze ringen laten ontwerpen zoals wij ze graag wilden. Voor de twee ringen zou het +/- 2300 euro zijn. Wij hadden wel oud goud en hebben dit in onze ringen laten verwerken. Hierdoor kostte onze ringen (maakloon + diamanten) +/- 1100 euro. Ik zeg er wel bij dat we beiden een hele brede zware ring hebben. Mijn ring is 1.1cm breedt en zijn ring dacht ik 1.2cm. Wij vonden ze prachtig en het was echt wat we wouden. Ze zijn niet goedkoop, maar op de ringen wouden we niet besparen. (Wij hebben deze vorig jaar laten maken, maar ondertussen is het goud duurder en zouden dezelfde ringen nu nog een 300 euro duurder zijn)

Groetjes
Annelies

nele
26-6-2010
 Meld misbruik16-9-2010 18:01:13

wij hebben 400euro betaald voor twee ringen in witgoud. Als je er niet te veel wil aan uitgeven kan je misschien beter op zoek gaan naar iemand die juwelen ontwerpt als hobby (dat hebben wij ook gedaan) die mensen rekenen enkel materiaal aan en geen werkuren waardoor de prijs merkelijk lager ligt

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik16-9-2010 19:25:15

Wij hebben iets meer dan €200 betaald. Onze ringen zijn wel van staal en zijn van het merk Amici.

nancy
8-7-2011
 Meld misbruik16-9-2010 20:18:25

hey,
wij hebben de onze ook in antwerpen gehaald, Rijfstraat bij Millet (geen winkel). wij hebben 400 euro betaald voor de onze, 5mm breed eerst een wit gouden band met daar bovenop een kleinere geelgouden band en hier en daar denk je dat er een steentje zit, nochtans wit goud die door de gele band gediamanteerd is.

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik16-9-2010 20:23:53

835 Voor beiden, witgoud met in het midden zo'n band, in vrouwenring ruimte voor 8 diamantjes. Vond die vingerafdrukken wel mooi, maar er werd mij eerlijk gezegd dat die al "snel" vervagen, en dan moet je telkens opnieuw weer wat bij laten graveren, dus goede raad was om voor iets simpels en tijdloos te gaan, wat we gelukkig sowieso van plan waren.

wendy
9-10-2010
 Meld misbruik16-9-2010 20:27:33

Hey, wij gingen bij Fede di Oro en betaalden een 890 euro voor beiden, in witgoud, de mijne met 4 steentjes en volledig zelf ontworpen. Ook iets tijdsloos. Qua prijs, service SUPER!

Sofie

Meld misbruik16-9-2010 22:00:31

€780 bij Fede di Oro,witgoud en 8 steentjes. Wel 2u voor gereden, maar zeker de moeite om een kijkje te gaan nemen.
Goede prijs, veel keuze, prima service, zelfs aan huis geleverd.
Succes met de zoektocht!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...