Nu Online
Momenteel zijn er 170 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Voor snelle beslissers!

16-9-2010 15:16:40
'Snelle beslissers genieten van vroegboekkorting!'
'Gratis voor de snelle beslissers!'
'Buitenkans voor de snelle beslissers!'

Of je nu naar het grootwarenhuis gaat, de brievenbus opendoet, een reisje wil boeken...

Als je geen snelle beslisser bent, behoor je niet tot 'de club'.
Blijkbaar is het bij het plannen van 'n huwelijk niet anders!
Zo kregen we te horen dat we snel moeten beslissen welke zaal we willen.
Dat we snel moeten beslissen hoe onze dag er (ongeveer) uit zal zien zodat we, jawel, snel naar het gemeentehuis en de pastoor kunnen bellen. Ik heb het eventjes nagekeken maar in gans mijn stappenplan is het woord SNEL niet te bespeuren.
(en ik ben ook niet van plan om dat woord er ergens tussen te plakken!)

STAP 4 zal dus niet zo lang op zich laten wachten: (STAP 4 is er, voor de woordspelers onder ons, SNELler, dan verwacht!)
Het contacteren van het gemeentehuis en de pastoor. Een taakje voor mijn toekomstige.

Ondertussen concentreer ik me rustig op STAP 5: op zoek gaan naar de perfecte feestlocatie!

Groetjes,
An (die weigert om snel te werken!)

An
9-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 644

Thomas
9-4-2011
 Meld misbruik16-9-2010 15:41:29

haha :)

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik16-9-2010 15:47:14

Geweldig......

Stephanie

Meld misbruik16-9-2010 17:52:57

leuke postjes :)

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik16-9-2010 20:19:54

Je hebt nog tijd zat! :)

wendy
9-10-2010
 Meld misbruik16-9-2010 20:25:12

Hey hey, groot gelijk! Je kan zodanig snel zijn dat hetgeen je doet in een "momentopname" achteraf veel spijt van hebt! Succes en je hebt nog tijd met hopen! Geniet er gewoon van en laat je niet opfokken door anderen. grtjs

An
9-9-2011
 Meld misbruik17-9-2010 10:11:31

Dank jullie wel! (Vandaag kregen we trouwens, eerlijk waar, een infobrochure in de bus over een RUSThuis! Misschien ook een teken dat ik de goedbedoelde opmerkingen van sommige 'snelheidsduivels' naast me moet neerleggen!)

Groetjes,
An (en haar stappenplan)

Laura
14-5-2011
 Meld misbruik17-9-2010 16:22:11

Wij doen het ook kalm hoor An, nog tijd genoeg! Niet nodig om al te stressen want dat zullen we nog wel genoeg doen als de grote dag dichterbij komt!

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik30-9-2010 12:17:26

An, ik doe het ook graag rustig. Maar zoals je in een ander blog zei, is het ook leuk op bolletjes af te vinken van je stappenplan...
Ik ben een enorme twijfelaar, dus ik durf soms afgevinkte stappen, opnieuw op mijn stappenplan zetten omdat ik dan toch weer twijfel of het een goeie keuze was ;)!
In ieder geval, we hebben nog tijd genoeg en kunnen lekker genieten van het plannen...

Groetjes
Sharon

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...