Terug naar overzicht
haha :)
Geweldig......
leuke postjes :)
Je hebt nog tijd zat! :)
Hey hey, groot gelijk! Je kan zodanig snel zijn dat hetgeen je doet in een "momentopname" achteraf veel spijt van hebt! Succes en je hebt nog tijd met hopen! Geniet er gewoon van en laat je niet opfokken door anderen. grtjs
Dank jullie wel! (Vandaag kregen we trouwens, eerlijk waar, een infobrochure in de bus over een RUSThuis! Misschien ook een teken dat ik de goedbedoelde opmerkingen van sommige 'snelheidsduivels' naast me moet neerleggen!) Groetjes, An (en haar stappenplan)
Wij doen het ook kalm hoor An, nog tijd genoeg! Niet nodig om al te stressen want dat zullen we nog wel genoeg doen als de grote dag dichterbij komt!
An, ik doe het ook graag rustig. Maar zoals je in een ander blog zei, is het ook leuk op bolletjes af te vinken van je stappenplan... Ik ben een enorme twijfelaar, dus ik durf soms afgevinkte stappen, opnieuw op mijn stappenplan zetten omdat ik dan toch weer twijfel of het een goeie keuze was ;)! In ieder geval, we hebben nog tijd genoeg en kunnen lekker genieten van het plannen... Groetjes Sharon