Nu Online
Momenteel zijn er 372 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Moeilijker dan eerst gedacht!! Het misboekje!

16-9-2010 15:28:14
Hallo bruidjes,

Nu ik er al enkele keren ben aan begonnen en al een heel klein beetje vorm krijg in het boekje

verloopt het niet zo vlotjes al eerst verwacht, met andere woorden voorbeeldjes zijn dan ook meer dan welkom!!!!

focquaert.tom@skynet.be

Hoelang duurt jullie viering ongeveer??

Groetjes,
Lien

Lien
13-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1417

Kim
19-8-2011
 Meld misbruik16-9-2010 15:40:11

Hallo op onderstaande sites staan een paar voorbeelden:
http://users.telenet.be/pastonet/liturgia/vieringen/huwelijkvier.html
Groetjes

Lien
13-8-2011
 Meld misbruik16-9-2010 15:45:22

Dank u!

kristel
1-7-2011
 Meld misbruik16-9-2010 15:51:11

ken hetzelfde probleem

ikske_88@hotmail.com

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik16-9-2010 16:09:10

En jullie zijn zeker de enigen niet. Ik geraak er maar niet aan uit :(

Groetjes
Kendra
info@kendra.be

Tine
28-8-2010
 Meld misbruik16-9-2010 17:27:50

Hey,

onze mis heeft anderhalf uur geduurd, maar we hadden wel een eucharistieviering en ik had er 12 liedjes ingestopt :) Ik heb ze naar je doorgestuurd!
Wij hebben heel veel positieve reacties gehad van mensen die het een heel persoonlijke viering vonden...

Groetjes,
Tine

Lien
13-8-2011
 Meld misbruik16-9-2010 18:59:18

@ Tine

Dank u ik ga het straks een bekijken!

Groetjes

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik16-9-2010 19:14:27

Bij ons duurde het +/- een uurtje. Hou het niet langer, want dat wordt saai... Dat zeggen mensen uiteraard niet in je gezicht... (Waarmee ik zeker Tine niet wil aanvallen, want uiteraard is elke viering anders...) Wij zijn afgelopen zomer naar een viering geweest met oneindig veel liedjes en nog een tekst van hier en van hier... Kortom we zaten daar bijna 1u45 in de kerk... Pfff! Hou er rekening mee dat het 'in het echt' meestal langer duurt dan op papier: mensen moeten naar voor komen,...

Stefanie
24-9-2011
 Meld misbruik23-9-2010 15:23:17

Ik ken hetzelfde probleem. Had graag een paar voorbeelden van teksten/ totale boekjes gehad. Wanneer jullie leuke tips hebben om de viering persoonlijk te maken mag ook altijd of voor nadien aan de uitgang... altijd welkom! Bedankt!

stefke_18@hotmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info