Terug naar overzicht
Hallo op onderstaande sites staan een paar voorbeelden: http://users.telenet.be/pastonet/liturgia/vieringen/huwelijkvier.html Groetjes
Dank u!
ken hetzelfde probleem ikske_88@hotmail.com
En jullie zijn zeker de enigen niet. Ik geraak er maar niet aan uit :( GroetjesKendrainfo@kendra.be
Hey, onze mis heeft anderhalf uur geduurd, maar we hadden wel een eucharistieviering en ik had er 12 liedjes ingestopt :) Ik heb ze naar je doorgestuurd! Wij hebben heel veel positieve reacties gehad van mensen die het een heel persoonlijke viering vonden... Groetjes, Tine
@ Tine Dank u ik ga het straks een bekijken! Groetjes
Bij ons duurde het +/- een uurtje. Hou het niet langer, want dat wordt saai... Dat zeggen mensen uiteraard niet in je gezicht... (Waarmee ik zeker Tine niet wil aanvallen, want uiteraard is elke viering anders...) Wij zijn afgelopen zomer naar een viering geweest met oneindig veel liedjes en nog een tekst van hier en van hier... Kortom we zaten daar bijna 1u45 in de kerk... Pfff! Hou er rekening mee dat het 'in het echt' meestal langer duurt dan op papier: mensen moeten naar voor komen,...
Ik ken hetzelfde probleem. Had graag een paar voorbeelden van teksten/ totale boekjes gehad. Wanneer jullie leuke tips hebben om de viering persoonlijk te maken mag ook altijd of voor nadien aan de uitgang... altijd welkom! Bedankt! stefke_18@hotmail.com