Terug naar overzicht
Hoi, Ja ik ben daar 2 keer geweest. Ze heeft standaard zo'n 15 kleedjes hangen in alle soorten maatjes. Je moet dus ferm veel geluk hebben. De eerste keer vond ik niets, maar ze beloofde me dat er iedere week wel iets bijkwam... Ik moest dan zeggen wat ik graag zag en ze zou me bellen toen er iets dergelijk binnen was. Enkele weken nadien had ze "mijn droomjurk" zogezegd gevonden. Ik ging er met volle verwachting naartoe. Toen ik daar kwam, waren er amper 2 nieuwe kleedjes die TOTAAL NIET leken op hetgeen ik vroeg... Ze zou me natuurlijk opnieuw opbellen, maar ik heb er nooit meer iets van gehoord. Je kan het altijd proberen, maar laat je niet verleiden tot het terugkeren... Aja, prijs zat zo rond de 800 euro voor bv. een kleedje van Marylise van 3 jaar terug. Retouches moet je zelf doen, je moet betalen en meteen meenemen... Groetjes!!
Ik heb mijn trouwjurk gekocht bij Scarpellini Oostende. Een echte aanrader !! Daar hebben ze verschillende stijlen en op hun website kan je inloggen op de webshop : jurken van vorige collecties aan sterk verminderde prijs. Bovendien zijn ze er super vriendelijk ( vragen naar Conny )