Nu Online
Momenteel zijn er 593 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

winkels met mooie bruidslingerie???

16-9-2010 18:37:33
Hallo

ik ben op zoek naar winkels (regio West Vlaanderen) waar ze mooie bruidslingerie verkopen.
Binnen 2 maanden heb ik mijn eerste pas en moet ik al mijn lingerie aan hebben. Mijn kleed wordt gemaakt en de ontwerpster heeft dit liever zo.

Wie kan mij helpen??

Alvast bedankt!

Groetjes
Lien

Lien
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1065

Sarah
1-10-2010
 Meld misbruik16-9-2010 19:52:43

Dag Lien,

Ik vond ook moeilijk mijn gading. Meestal is het meer ondergoed dan lingerie.
Ik ben op zoek gegaan en ik heb iets gevonden in Moorslede. Een leuke winkel (toch ruim, maar ook niet te groot). een heel toffe madam en die echt iets weet van 'borsten'. Ze kijkt naar je borsten en geeft advies.
Het ligt wel wat landelijk, maar leuk omdat je op je gemak bent.
En als ze het niet heeft dan besteld ze het wel.
Dus google maar : www.lingeriekiki.be

Doe ze vele groeten van me, want ze heeft me goed geholpen!

Grtzz,

S

Ann
11-9-2010
 Meld misbruik26-9-2010 20:42:07

Hallo Lien, ik heb dit in een gewone lingeriewinkel (Perfecta - Zwevegem) gekocht, het is er ééntje van Marie-Jo geworden. Daar zijn ze ook heel behulpzaam en hebben ze meerdere merken dus ook meer keuze. Het is vooral opletten geblazen dat de cup niet uit het kleed komt als het een bustier is bv, dat het een ander model is als je een open rug hebt enz..., in de bruidswinkel haalden ze aan dat ong 70% van de bruidjes een verkeerd model kiest! Natuurlijk moet ie ook gemakkelijk zitten, want is niet voor "eventjes" he?
Veel succes met je zoektocht en verdere voorbereidiningen. Groetjes, Ann

Joke
7-8-2010
 Meld misbruik30-9-2010 11:27:24

Ik had ook lingerie van Marie-Jo aan. :) xx

Maaike
13-11-2010
 Meld misbruik30-9-2010 11:46:10

Ik heb gekozen voor Hunkemöller. Welja, ik was direct verkocht aan dit setje. Het past goed, het voelt goed, en mijn man zal erop versnoept zijn. Ik denk dat dat de belangrijkste dingen zijn waaraan je moet denken als je lingerie koopt voor je huwelijk. Niet of het echt bruidslingerie is, of dure lingerie.

Maaike.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...