Terug naar overzicht
Dag Lien, Ik vond ook moeilijk mijn gading. Meestal is het meer ondergoed dan lingerie. Ik ben op zoek gegaan en ik heb iets gevonden in Moorslede. Een leuke winkel (toch ruim, maar ook niet te groot). een heel toffe madam en die echt iets weet van 'borsten'. Ze kijkt naar je borsten en geeft advies. Het ligt wel wat landelijk, maar leuk omdat je op je gemak bent. En als ze het niet heeft dan besteld ze het wel. Dus google maar : www.lingeriekiki.be Doe ze vele groeten van me, want ze heeft me goed geholpen! Grtzz, S
Hallo Lien, ik heb dit in een gewone lingeriewinkel (Perfecta - Zwevegem) gekocht, het is er ééntje van Marie-Jo geworden. Daar zijn ze ook heel behulpzaam en hebben ze meerdere merken dus ook meer keuze. Het is vooral opletten geblazen dat de cup niet uit het kleed komt als het een bustier is bv, dat het een ander model is als je een open rug hebt enz..., in de bruidswinkel haalden ze aan dat ong 70% van de bruidjes een verkeerd model kiest! Natuurlijk moet ie ook gemakkelijk zitten, want is niet voor "eventjes" he? Veel succes met je zoektocht en verdere voorbereidiningen. Groetjes, Ann
Ik had ook lingerie van Marie-Jo aan. :) xx
Ik heb gekozen voor Hunkemöller. Welja, ik was direct verkocht aan dit setje. Het past goed, het voelt goed, en mijn man zal erop versnoept zijn. Ik denk dat dat de belangrijkste dingen zijn waaraan je moet denken als je lingerie koopt voor je huwelijk. Niet of het echt bruidslingerie is, of dure lingerie. Maaike.