Terug naar overzicht
Tja, het blijft zijn familie.. Ik zou er dus wel rekening meehouden, stel dat ze morgen bijdraaien dan weten ze dat je rekening met hun hebt gehouden.. Het is niet fair van hun, dat ze je geen eerlijke kans geven. Maar het blijft zijn familie.. Dus ik zou koets nemen, en de rest laten volgen met gewone auto's.. Groetjes!
Tussen mij en mijn schoonouders botert het ook niet echt goed. En mijn toekomstige schoonmoeder zit bij de bakker rond te vertellen dat mijn toekomstige schoonvader niet ga komen. Mijn eerlijk gezegd geen probleem, voor mij hoeven ze niet te komen, liever niet als wel eigenlijk. Als vervoer hebben wij een oldtimer-bus voorzien voor heel de bende. Hier zal het dus ook afwachten zijn wat het zal worden... In Uw geval zou ik precies ook voor de koets gaan en voor de rest van de suite auto's voorzien. Deze kunnen van kennissen (van ouders) enzo zijn en als je hen de situatie uitlegt zullen zij het niet erg vinden dat ze op het laatst toch niet moeten rijden. Ik zou wel opteren voor dezelfde auto's in zover dat dit mogelijk is uiteraard. Hiermee bedoel ik vooral de kleur zodat je eerst geen zwarte auto hebt en dan een rode en dan een witte ofzo... Veel succes in ieder geval, ik weet dat dat niet makkelijk is, maar je hoofd niet laten hangen! xx
Hallo, Amai zeg oef, ben ik blij dat het toch niet alleen bij ons zo is, heb nooit een negatief woord gekregen van mijn schoonmoeder tot vorige week toen ze doodleuk zei, ik ga niet komen naar den trouw, reken dus niet op ons!!Het geizcht van mijn schoonvader vertrog gelijk, die reageerde wel anders maar ja het is dus zij, mijn vriend is de gene thuis met het laagste diploma, de enige die nu voor de tweede keer trouw en zo kan ik door gaan....., maar hij is een schatje en we wten dat we door willen gaan tot de dood ons scheidt, met of zonder haar erbij. Dit komt hard aan weet dat maar het geluk van jullie gaat toch boven al en misschien kan je net als ik hopen dat ze hun fout inzien en er toch bij willen zijn. We kozen om dezelfde reden als jullie ook een oude bus.... Maar als je een huifkar of koets wil, moet je nemen wat het leukste voor jullie lijkt het is jullie dag, ken ook iemand die zo een paardentram had met hun huwelijk en ze konden nog vrij dicht voor de trouw doorgeven met hoeveel ze gingen zijn dan wisten ze daar welke ze nemen moetsen van grote , misschien een vraagje waard aa de mensen waar je die huurt. Ik hoop mee met jou op een goede afloop met je schoonouders want natuurlijk wil je gewoon iedereen erbij, heel normaal, veel succes en geniet vooral.
Hoi, Bedankt voor jullie reacties. Ik ben 'blij' dat ik niet alleen ben, in zoverre je het blij kan noemen natuurlijk.Ik denk dat we inderdaad gewoon zullen gaan voor de koets en de rest moet dan maar in zijn eigen wagen rijden. We zouden bijvoorbeeld wel kunnen zorgen dat het allemaal zwarte auto's zijn, dat moet wel lukken. Maar het is en blijft natuurlijk niet makkelijk maar er moet IETS vastgelegd worden he, we kunnen niet wachten tot een week voor ons huwelijk. Pffff, waarom kunnen sommige mensen nu toch zo moeilijk doen? Nog es bedankt van de reacties! GroetjesKendra