Terug naar overzicht
Hey, Wij zijn naar de zaal gaan kijken en vonden ze héél tof. De offerte hebben we, na 2 mails en een paar telefoontjes, 2 maanden na ons bezoek ontvangen, vandaar dat we besloten hebben ons feest er niet te geven. Voor de rest is het er wel heel mooi, zeer leuk met de open keuken. groetjes
Hier dezelfde ervaring: offerte gevraagd... nooit gekregen! Wij hebben dus ook een andere zaal gekozen.
Hey, Wij hebben een drietal weken op de offerte moeten wachten, ik heb er wel een drietal keer voor gebeld. Dat is wel een minpunt! Maar de pluspunten: Wij vinden het een originele locatie, heel mooie loft (met fantastisch dakterras) en lekker eten! Wij hebben dan ook beslist om daar ons feest te geven!We mogen komende maandag de wijn en wat hapjes gaan proeven...Wij gaan kiezen voor het drielandenbuffet! Ze zijn heel flexibel wat betreft eten en de aankleding voor de zaal. Ook vriendelijk! Mijn mama was er al een paar x geweest en heb van nog verschillende mensen uit mijn omgeving alleen maar positieve dingen vernomen. Dus wij gaan ervoor!Juist wat achter die offerte zitten! ;) Groetjes, Karlien
Bedankt voor de reacties! Wij hebben inderdaad ook enige tijd op onze offerte moeten wachten, maar nu komt er toch precies schot in de zaak. Het staat nog niet 100% vast of we die zaal nemen, maar ik ben toch al voor 95% overtuigd :) Andere reacties over eten en feestervaring in Kaai17 zijn nog steeds welkom. Groetjes, Liesbeth