Nu Online
Momenteel zijn er 676 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis.. Waar gaat de reis naartoe?

17-9-2010 0:18:16
Hallo dames,

Ik vroeg mij af waar jullie allemaal op huwelijksreis gaan? En hoeveel het jullie heeft gekost?
Ieder heeft natuurlijk een eigen budget.

Vertel ook waarom je voor dat land hebt gekozen, en in welke periode jullie gaan ;-)

Wij willen een combinatiereis doen van Bali en Maleisië. Maar we weten het nog niet zo.

Groetjes,

Widiiiiiii

Widiii
17-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 1397

Sofie
3-11-2011
 Meld misbruik17-9-2010 9:11:47

Hoi Widiii,

Wij gaan 10 dagen naar Mauritius en we trouwen daar ook. Het lijkt ons een superleuke locatie: veel zon, mooie natuur, stranden, stadjes...

Laura
18-12-2010
 Meld misbruik17-9-2010 9:20:33

Wij gaan 5 dagen naar Florida (Doubletree Orlando resort) en dan met een binnenlandse vlucht 10 dagen naar Jamaica, het Couples negril resort. Wij wilden een combinatie van pure rust en natuur maar ook wat bezienswaardigheden. Het zijn ook 2 vijf sterren hotels: zo iets dat je enkel op huwelijksreis doet :) Wij maken gebruik van een huwelijksreislijst = alle gasten op ons feest dragen bij aan onze reis. Daarom kost ze ook meer dan we er normaal aan zouden kunnen uitgeven. Het was ongeveer een 7500 EUR all inclusive op de 2 plaatsen + vluchten. Wij trouwen op 18/12 maar gaan pas op huwelijksreis eind Maart 2011. Dit ook om niet in het orkaanseizoen e.d te zitten.

Geniet van de zoektocht naar je perfecte reis!
Laura

Charlotte
28-5-2011
 Meld misbruik17-9-2010 9:32:05

Wij hebben nog niets geboekt, maar zitten tussen enkele dingen te twijfelen:

- Zuid-Afrika : in juni/juli is het door de "sardine run" dwz duiken met dolfijnen, haaien, walvissen (wij zijn beide fervente duikers) en dan kunnen we dat afwisselen met naar de natuurparken te gaan en natuurlijk tijd voor van elkaar te genieten :-)

- Galapagos & Costa Rica: eerst wat duiken en dan genieten!!!

- Micronesia: afgezonderd, witte stranden, exclusief en toch mooie duiken tussendoor.

Zoals je al kan lezen.... bij ons wordt het een mix van duiken en van elkaar genieten!

Ik hoop dat jullie ook iets vinden... en voor de huwelijksreis, mag het al eens een keertje een klein beetje meer zijn,he!

Charlotte & Simon
www.simonandcharlotte.com

Elissa
9-7-2011
 Meld misbruik17-9-2010 9:58:12

Ai vallen een beetje uit de toon hier precies :D

wij gaan voor een weekje naar Turkije, bodrum...
leuk winkelen, veel zon, echt relaxen... het gaat ons om en bij de 2400 euro kosten voor een week all in...
wij hebben drie kindjes onder de 2 jaar (tegen dan onder de drie jaar) dus alles kost ons al genoeg :D en dit is iets dat we allebei zagen zitten...
wij gaan in juli :)

Tina
12-2-2011
 Meld misbruik17-9-2010 10:13:29

Hallo!

Wij gaan een rondreis doen in Sri Lanka van twee weken, met aansluitend een week relaxen op de Malediven... Ook een combinatie dus van natuur, cultuur en relaxen. We hebben nog maar net onze reisaanvraag gedaan dus weten nog niet wat de prijs is.

Wij hebben via Riskja travel onze reis samengesteld. Een individuele reis die je zelf kan samenstellen, ze hebben ook heel wat andere bestemmingen. Bij andere reisorganisaties kwamen we vaak op groespreizen uit of individuele reizen waar telkens wel een paar dingen tussenzaten die we niet leuk vonden (dat geldt natuurlijk alleen als je graag een rondreis maakt he).

Veel succes!

Hase
1-1-2016
 Meld misbruik17-9-2010 11:48:11

Wij vonden het echt niet nodig om een dure reis te doen (liever sparen voor ons huisje dat we ondertussen gekocht hebben) ... deden dus een tripje van 5000 km Toscane-Umbrië-Venetië op 10 dagen, met de auto en tent. Heeft ons in totaal ongeveer 1000 euro gekost en was echt superzalig :). Speciale dingen die we gedaan hebben: paardrijden in de Pian Grande (http://www.google.be/images?hl=nl&q=pian%20grande&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi&biw=745&bih=935), nachtje in een prachthotel in Firenze, 2x uiteten, en veel stadsbezoekjes by night.

Magisch :-)

Katrien
2-10-2010
 Meld misbruik17-9-2010 12:07:25

Wij gaan 1 maand naar Australië waarvan we 4 dagen honeymoonen (resort, alles erop en eraan) de 1e 2 en de laatste 2 dagen.
Voor de rest reizen we zoals we anders reizen en logeren we in standaardhotels...
Het kost wel wat, maar dit doen we maar 1 keer!!

Groetjes en kies vooral op je gevoel. Kijk niet naar de prijs, je kan nog een heel leven werken...

Steven
30-4-2011
 Meld misbruik17-9-2010 13:38:58

Hey

Wij gaan rondtrekken in Portugal van Lissabon naar Porto. Maar meer details heb ik nog niet aangezien we alles zelf nog maar pas aan't plannen zijn

Groetjes
An

Stefanie
27-8-2010
 Meld misbruik17-9-2010 14:15:39

Wij zijn vandaag teruggekeerd van Amerika. We hebben er 18 dagen rondgetrokken: Los Angeles - Grand Canyon - Bryce - Zion - Las Vegas - Death Valley - Yosemite - San Francisco en terug geëindigid in LA. In 1 woord: amazing! Het was zo'n fantastisch onvergetelijke reis, veel te vlug voorbij! Voor vluchten + auto + hotels betaalden we 3600 euro (laatste 3 nachten waren wel in luxehotel). Hoeveel we ter plaatse opgedaan hebben... geen idee, rekening van de Mastercard volgt nog, maar Amerika is alleszins niet goedkoop als je even goed wil eten als bij ons!

Ik wilde lang ook een luilekkerstrandvakantie doen in Curaçao/Aruba of Mauritius, maar ben blij dat mijn man me heeft overtuigd naar Amerika te trekken. We hebben zoveel gezien en gedaan, once in a lifetime experience, het is echt een geweldig land!

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik17-9-2010 16:38:57

Wij zijn 2 weekjes naar Mexico geweest (2e helft van juli)
Was een superreis en kan zeker ons hotel Iberostar Paraiso Del Mar aanraden!

Groetjes,
Laura

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik17-9-2010 19:00:43

@Elissa: Als jullie uit de toon vallen, dan doen wij het helemaal! :p
Wij zijn een weekje naar zee geweest en hebben in een hoevehotel in Oostende verbleven! En ik kan je zeggen: het was super!!!

Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik18-9-2010 13:08:16

Wij zijn net terug van 10 dagen Mauritius.

Het was fantastisch, mooi weer, super lekker eten een supergoed hotel. We zijn ook 2 volledige dagen op excursie geweest om het eiland te bekijken. We zijn ook gaan snorkelen en om dan Nemo onder u door te zien zwemmen das toch wel speciaal :-D

Veel mensen denken dat er op Mauritius niets te beleven is, maar niets is minder waar. Je hebt voldoende excursies en de zee is ook super om in te snorkelen tussen al die speciale vissen!!

Mijn vriend wou heel graag walvissen zien, maar die zijn er in deze periode niet zeiden ze. Op onze 2e dag zaten we op het strand en voor de kust was er plots een walvis. We hebben hem ettelijke keren uit het water zien springen. Dat was echt machtig om te zien!!

We hadden ook onze trouwkleren mee en wouden daar graag een fotoshoot doen, we hadden er ons al op voorbereid dat dit wel wat ging kosten. Bleek daar dat je dan gewoo neen personeelslid krijgt die met jou fototoestel de foto's neemt, voor geen meerprijs. Het zijn daar gewoon supervriendelijke mensen!!

Voor al diegene die nog twijfelen tussen Mauritius en een andere bestemming, neem Mauritius :-D

groetjes

sofie

Widiii
17-9-2011
 Meld misbruik19-9-2010 21:27:21

Heey sofie,

En hoeveel heeft het jullie gekost? 10 dagen mauritius? =)

Groetjes.

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik20-9-2010 14:40:06

Hey,

Ik ben net terug van huwelijksreis. Wij zijn ook niet voor palmbomen, witte stranden en verre bestemmingen gegaan.
3 weken Schotland! zaaaalig en supergoe weer gehad, niks dan zon (jaja echt waar)
Eerst hebben we Ben Nevis beklommen en de Great Glen Way (117 km) gewandeld en daarna nog een week rondgereden in het noordwesten met de auto (schitterende regio) en tot slot nog een citytrip Glasgow... Het was heel vermoeiend maar geweldig gezellig en hééél mooi.
Wij hebben dit gekozen omdat mijn man een Schotland-liefhebber is en ik er nog nooit geweest was (behalve een korte citytrip in Edinburgh dan) en we wilden niet te ver weg.
Wat het gekost heeft, heb ik nog nie uitgeteld maar het zal nie goekoop zijn aangezien we elke avond lekker zijn gaan eten

Groetjes,
Ilse

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums