Nu Online
Momenteel zijn er 632 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodiging eigen ontwerp laten drukken

17-9-2010 11:27:20
Hoi iedereen,

Wij zijn stilletjes aan wat aan het kijken voor onze uitnodiging. Een vriendin van ons heeft ons kaartje ontworpen, precies zoals we in gedachten hadden. We zijn natuurlijk super blij ! Nu vroegen we ons af wat de prijs van het drukken zou zijn. Heeft iemand ervaring hiermee ? We zouden dus zelf het ontwerp aan de drukker geven, het moet dan enkel nog gedrukt worden :-)

Het zou gaan om +/- 200 uitnodigingen (2 versies: receptie en avondfeest), standaardformaat 21 op 10 en met envelop erbij.

We dachten van enkele drukkers te contacteren en dan de prijzen te vergelijken.
Kan iemand een ideetje geven van de prijzen bij drukers ?

Alvast bedankt !

Jolien
5-3-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1976

Hase
1-1-2016
 Meld misbruik17-9-2010 11:37:24

Wij hebben hier: http://www.publibytes.be/ de uitnodigingen die mijn broer ontwierp, laten drukken. Was een speciaal formaat (langwerpig smal), in kleur, en er waren 3 versies (receptie etc.) waarvoor de binnenkant dus anders was. Dit alles kwam op een 200-250 euro voor zo'n 180 stuks ... Bij drukkerijen waar ik ging gaven ze mij prijzen van 700-800 euro ... en wij waren supertevreden van het resultaat. Ze waren er ook enorm vriendelijk. Succes!

Greet
1-4-2011
 Meld misbruik17-9-2010 12:17:14

Hoi!

Ik ontwerp ook regelmatig uitnodigingen of kaartjes en laat deze dan gewoon drukken in een copycenter-drukkerij. De laatste keer waren het geboortekaartjes van 10x21, dubbelzijdig bedrukt op wit hard glans karton, 90 stuks. Hiervoor heb ik ongeveer 85 euro betaald. De envloppen had ik ergens anders gekocht omdat dit iets speciaals was.
Alles hangt natuurlijk af van de grootte, enkelvoudig, dubbelzijdig, papierkwalieit,...
Veel succes ermee!!

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik17-9-2010 12:35:04

Ik ga wss alles laten drukken door printconcept.be
Als je naar digitaal drukwerk gaat op hun website, heb je daar alle formaten...
Zoals ik het daar bekijk, zouden jullie voor 200 exemplaren een 86,70 euro incl. BTW betalen (zonder enveloppe natuurlijk...)

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik17-9-2010 13:25:02

Printconcept is goed, maar printcarrier.be is nog beter! Zowel drukwerk voor m'n man zijn zaak, de uitnodigingen en de bedankkaartjes daar laten drukken. Altijd perfect zoals moet zijn en snelle levering tegen onklopbare prijzen!

Sowieso ben je online altijd goedkoper af denk ik, omdat zij geen kosten hebben van winkel en bediende aldaar welk ze dan doorrekenen.

Elisabeth
17-9-2011
 Meld misbruik17-9-2010 13:56:54

Even ter verduidelijking... je kan de uitnodigingen laten drukken of deze laten printen... printen zal een stuk goedkoper zijn maar drukken is en blijft nog altijd mooier!

Voor het drukken zal je idd zo'n 500 euro kwijt zijn voor 3 verschillende uitnodigingen en printen zal wel kunnen voor 100 euro.
Nu het prijsverschil speelt ook een rol en ik zelf zou toch kiezen om te printen dat kan tegenwoordig ook al heel goed gedaan worden en weinig mensen zullen het verschil opmerken :).
Groetjes

elyne
29-10-2010
 Meld misbruik17-9-2010 20:33:36

wij hebben onze uitnodigingen laten drukken in roeselare, 100 uitnodigingen en dan 60 en 40 aparte kaartjes om erbij te steken voor receptie of avondfeest. dit heeft ons 100.20 euro gekost, de enveloppen heb ik gehaald naar ava, voor 100 enveloppen was het juist geen 50 euro. drukker noemt braekevelt. je kunt je ontwerp gewoon doorsturen per mail.

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik18-9-2010 15:12:34

Hallo allemaal,

In welk programma maken jullie het ontwerp? Ik zou ook graag eens beginnen en wil ze ook graag zelf maken... Maar ik weet niet goed in welk programma dat ze dat het liefst hebben om af te printen (ik kies dan ook maar voor kwaliteitsvol printen op glanzend hard papier ipv te laten drukken)!
Dankjewel
Groetjes
Sharon

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info