TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
deany
30-7-2011
|
18-9-2010 4:20:30
hey meid,
ik zou zeggen probeer de laatste weken keigoed op te letten met je eten.
eet vooral geen dingen die je doen opblazen zoals koolsoorten en dergelijke.
zorg ervoor dat je steeds goed naar het toilet gaat en haal indien nodig er iets voor zodat je niet met een opgezwollen buike naar je trouw moet! (ik heb er ook last van dus ik kan er van mee praten).
en een tip die ik heb gekregen: zijn de figuurcorrigerende broekjes/ rokken van trinny en susannah! zo blijf alles strak zitten en het lijkt alsof je meer als een maat minder hebt..
ik zou het eens proberen..
|
|
eline
20-5-2011
|
18-9-2010 7:50:49
Veel water drinken. Das ook goed voor te vermageren. Gr. Van ook een jojo'er
|
|
KELLY
8-10-2010
|
18-9-2010 7:55:24
Hey Deany,
Bedankt voor je reactie!
ik ga nu inderdaad proberen om 2a3kg minder te zijn tegen de 4de oktober. Ik ga terug gewoon het dieët volgen van infraligne. Ik moest zeggen dat ik daarvan ook redelijk goed naar het wc kon van gaan doordat ik veel water en soep dronk
De naaister van Linx zei dat 4a5 kg een kledingmaat was, dus dat het niet erg zou zijn voor de retouches maar ik weet niet, misschien sluit mijn kleed dan niet meer zo mooi aan. Als je wil stuur ik je een foto, maar dan via privémail, je weet maar nooit wie er mee leest hé
Ik moet zeggen, ik ben wel een heel onzeker iemand dat komt door mijn lengte en gewicht. Ik weet nu al dat ik niet de volle 100% ga kunnen genieten, gewoon omdat ik de hele tijd ga denken: vindt hij en de rest het wel mooi? Sta ik hier niet gelijk ne ingepakte dwerg die lijkt op een smoutebol? ....
Groetjes
|
|
KELLY
8-10-2010
|
18-9-2010 7:56:05
Bedankt Eline!
ga ik inderdaad proberen.
|
|
deany
30-7-2011
|
18-9-2010 23:55:45
hela! ja je mag me atlijd gerust mailen! ( deanyke@msn.com )
ik herken je verhaal hoor! ik heb een poosje geleden ook mijn kleed gekocht, en nu ik het mocht passen vorige week kreeg ik opeens twijfels! hoewel ik niet zwaar ben vond ik ineens dat mijn heupen extra de aandacht kregen in mijn jurk.. terwijl ik dat gevoel in de winkel niet had.. vreemd.. :) hihi wij vrouwen zijn toch ook nooit content he!
|
|
KELLY
8-10-2010
|
19-9-2010 3:03:23
Gebeurd! ben benieuwd naar je mening! ;-)
|
|
Sofie
1-10-2011
|
20-10-2010 17:58:05
Hoi Kelly,
als je graag nog een mening hebt, mag je mij ook gerust mail sturen. fiebauwens@gmail.com
Ik ben zelf ook niet van de magerste, maar weet ook uit ervaring dat je jezelf vaak minder mooi inschat dan je bent. En een trouwkleed doet je sowieso al mooier lijken vind ik dus mss is het toch niet zo erg als je zelf denkt ;-)
Groetjes,
Sofie
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|