Nu Online
Momenteel zijn er 402 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vind mijn kleed niet meer mooi met mij!

17-9-2010 18:28:52
hoi bruidjes

ik ben vandaag voor het eerst mijn kleed gaan passen. Toen ik vorige maand mijn keuze had gemaakt, was het prachtig! In mijn ogen toch, maar toen was ik 3 kg lichter als nu! Ik ben zo een verschrikkelijke jojo-er! Ik was op dat moment infraligne aan het doen. Maar doordat mijn beurten op waren, en mijn budget het niet toelaat om een nieuwe kuur te kopen was ik dus gestopt.

Ik wist dat ik iets was bijgekomen maar zoveel? Bij het uitkiezen was het kleed een heel stuk te groot op mijn bovenlichaam, en nu geraak ik er net in. Heb foto's laten trekken en als ik die bekijk ben ik net een ingepakte oliebol! (ik ben maar 1m50)

Ik ben zo verschrikkelijk kwaad op mezelf! Nu, de grote dag is over 3 weken al, en maandag 4 oktober mag ik het kleed gaan ophalen. Nu wil ik dus toch een beetje terug dieëten maar ik ben bang dat het dan misschien te groot gaat zijn en dat ze dat niet meer willen enger maken. Ik heb het gekocht bij Linx in hasselt.

Weet er iemand raad, want mijn mooiste dag wordt zo mijn ergste nachtmerrie!

KELLY
8-10-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 844

deany
30-7-2011
 Meld misbruik18-9-2010 4:20:30

hey meid,

ik zou zeggen probeer de laatste weken keigoed op te letten met je eten.
eet vooral geen dingen die je doen opblazen zoals koolsoorten en dergelijke.
zorg ervoor dat je steeds goed naar het toilet gaat en haal indien nodig er iets voor zodat je niet met een opgezwollen buike naar je trouw moet! (ik heb er ook last van dus ik kan er van mee praten).
en een tip die ik heb gekregen: zijn de figuurcorrigerende broekjes/ rokken van trinny en susannah! zo blijf alles strak zitten en het lijkt alsof je meer als een maat minder hebt..
ik zou het eens proberen..

eline
20-5-2011
 Meld misbruik18-9-2010 7:50:49

Veel water drinken. Das ook goed voor te vermageren. Gr. Van ook een jojo'er

KELLY
8-10-2010
 Meld misbruik18-9-2010 7:55:24

Hey Deany,

Bedankt voor je reactie!

ik ga nu inderdaad proberen om 2a3kg minder te zijn tegen de 4de oktober. Ik ga terug gewoon het dieët volgen van infraligne. Ik moest zeggen dat ik daarvan ook redelijk goed naar het wc kon van gaan doordat ik veel water en soep dronk

De naaister van Linx zei dat 4a5 kg een kledingmaat was, dus dat het niet erg zou zijn voor de retouches maar ik weet niet, misschien sluit mijn kleed dan niet meer zo mooi aan. Als je wil stuur ik je een foto, maar dan via privémail, je weet maar nooit wie er mee leest hé

Ik moet zeggen, ik ben wel een heel onzeker iemand dat komt door mijn lengte en gewicht. Ik weet nu al dat ik niet de volle 100% ga kunnen genieten, gewoon omdat ik de hele tijd ga denken: vindt hij en de rest het wel mooi? Sta ik hier niet gelijk ne ingepakte dwerg die lijkt op een smoutebol? ....

Groetjes

KELLY
8-10-2010
 Meld misbruik18-9-2010 7:56:05

Bedankt Eline!

ga ik inderdaad proberen.

deany
30-7-2011
 Meld misbruik18-9-2010 23:55:45

hela! ja je mag me atlijd gerust mailen! ( deanyke@msn.com )
ik herken je verhaal hoor! ik heb een poosje geleden ook mijn kleed gekocht, en nu ik het mocht passen vorige week kreeg ik opeens twijfels! hoewel ik niet zwaar ben vond ik ineens dat mijn heupen extra de aandacht kregen in mijn jurk.. terwijl ik dat gevoel in de winkel niet had.. vreemd.. :) hihi wij vrouwen zijn toch ook nooit content he!

KELLY
8-10-2010
 Meld misbruik19-9-2010 3:03:23

Gebeurd! ben benieuwd naar je mening! ;-)

Sofie
1-10-2011
 Meld misbruik20-10-2010 17:58:05

Hoi Kelly,

als je graag nog een mening hebt, mag je mij ook gerust mail sturen. fiebauwens@gmail.com
Ik ben zelf ook niet van de magerste, maar weet ook uit ervaring dat je jezelf vaak minder mooi inschat dan je bent. En een trouwkleed doet je sowieso al mooier lijken vind ik dus mss is het toch niet zo erg als je zelf denkt ;-)
Groetjes,

Sofie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info