Nu Online
Momenteel zijn er 342 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze dag: 11-09-2010

17-9-2010 20:28:51
Vorige zaterdag was het voor ons dan eindelijk zo ver: wij gingen trouwen :) Het was een perfecte dag: alles is goed verlopen en we hadden prachtig weer.

Om 7u15 moest ik samen met mama bij de kapper staan, daar werd mijn haar opgestoken en ook dat van mijn mama gedaan.
Rond 8u30 waren we terug thuis en daar was de fotograaf al toegekomen. 5 min later stond ook Hanne aan mijn deur (voor de make-up).
Om 9u na make-up en nog een boterhammetje, vertrok ik samen met mama en fotografe naar boven om mijn kleedje aan te doen die al mooi klaar hing. Nog niet zo gemakkelijk om het kleedje aan te doen zonder hulp van de winkel ;) Maar eens zover kon ik terug naar beneden, waar oma en opa en papa zaten te wachten. Onmiddellijk goedkeurende blikken, dus ik helemaal op mijn gemak. Dan wachten tot Klaas aankwam ... Die liet wat op zich wachten, was 10min te laat!
Maar toen de bel ging, was ik er toch wel snel bij :) Hij was prachtig en ook het bruidsboeket was perfect!

Dan zijn we vertrokken op fotoshoot die plaats vond op de boerderij van een nonkel van Klaas.
Rond 12u30 waren we terug thuis voor een broodjeslunch met de suite. Lekker ontspannend momentje.
Om 14u30 moesten we op het stadhuis zijn. We zijn daar te voet naar toe getrokken. Veel beziens gehad :) Op het gemeentehuis was het snel gedaan, maar toen waren we echt man en vrouw!
Om 15u begon de kerkdienst, en toen had ik toch wel wat stress! Maar het was een mooie viering: zusjes, nichtjes die voorlazen, nichtje, broertje, zusje, nonkel en neefje die gezongen hebben, echt mooi! En onze kerk zat bijna volledig vol, dat was ook wel eventjes schrikken, maar achteraf gezien wel leuk dat er zoveel mensen afgekomen zijn!
Na de kerkdienst, moesten we ons dan naar het busje haasten die klaar stond, want we moesten om 17u in de feestzaal zijn. We zijn daar 15 min te laat toegekomen ... Dan alle receptiegasten verwelkomen. Amai zoveel zoentjes moeten geven ;)
Om 19u30 kwamen onze avondgasten dan toe. Kippevel moment om binnen te komen in de zaal (op Tortuga-pirates of the carribean) en iedereen te zien en horen applaudiseren/fluiten/ ... Eerst een korte speech van ons samen en bedanking van de ouders en dan aan tafel. Heel erg lekker eten en alles tot in de puntjes in orde.

Om 22u kwamen onze dessertgasten toe. Het aansnijden van de bruidstaart was ook fantastisch. Dan nog twee verrassingsacts: ik had een dansje met een aantal vriendinnen voor mijn kersverse echtgenoot en dan hadden de broer en zus van mijn echtgenoot nog een liedje in elkaar gestoken met bijpassende foto's.
De openingsdans is ook heel goed gelukt: een chachacha op Sway-Michael bublé. En daarna de dans met de ouders en schoonouders. Daarna is de dansvloer geen moment leeg geweest! En we hebben dan ook pas afgesloten om 5u :)

Misschien goed om weten:
- feestzaal: St Germain te Diksmuide
- Dj: Dierk van Studie happy music
- Trouwjurk kwam van Bruidskledij Steven in Torhout
- kapper: Kapsalon Luc van Ichtegem
- Make-up: vriendin
- fotografe: ook vriendin die fotografie studeert

En dan natuurlijk nog een aantal foto'tjes: http://www.facebook.com/album.php?aid=242929&id=622...
En we hebben al 1 foto'tje gekregen van onze fotografe: http://www.facebook.com/photo.php?pid=5088545&l=84e...

Ann-Sophie
11-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1634

Jessy
18-9-2010
 Meld misbruik17-9-2010 21:01:24

Hey

Kei-mooie foto's!!!

Veel geluk samen!

Groetjes

Ann-Sophie
11-9-2010
 Meld misbruik17-9-2010 21:20:08

Dank u :)

Alvast een dikke proficiat voor morgen! Maak er een fantastische dag van en geniet met volle teugen!

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik18-9-2010 14:58:14

Dikke proficiat! Leuke foto's, mooi kleed heb je aan...

Nog goed nagenieten van de trouw en van elkaar.

Doei
Sharon

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik20-9-2010 11:51:42

Proficiat

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info