Terug naar overzicht
HeyWij hebben dit:DankwoordDanken is eventjes gelukkig worden om kleine en grote dingen, om wat mensen voor elkaar kunnen zijn, om het leven zelf.Dank je wel mama en papa... om mee te helpen deze droom te verwezenlijken, maar nog meer voor alle jaren die hieraan voorafgingen, voor jullie onvoorwaardelijke liefde en steun.Dank je wel EH Deken Eduard Jannssens, voor het inzegenen van ons huwelijk.Dank je wel Alexander en Vicky, omdat jullie voor onze liefde wilden getuigen.Dank je wel Yannick en Rune, onze prachtige bruidskindjesDank je wel Jean-Louis voor de muzikale begeleidingDank je wel Tante Yvette, Elke, Isabelle, Marleen en Veerle voor het voorlezenDank je wel aan iedereen die erbij was vandaag!We vonden het fijn dat je even tijd wilde makenom samen met ons dit moment te beleven.Hopelijk zijn we thuis, brandt er licht.Hoe laat je ook komt,wie je ook bent,WELKOM!
Voila , probleem opgelost!!! Thanks Ik weet 1 ding een huwelijk voorbereiden is niet simpel
Petra,Ik zit hopeloos in de knoop met mijn misboekje. Zou je er iets mee inzitten om het jouwe naar me door te sturen als mogelijke (ik hoop het!) bron van inspiratie?Mijn emailadres is: prutskepi@hotmail.comMercikesIneke