TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sarah
16-7-2011
|
18-9-2010 13:09:34
Ik heb zelf ook veel prachtige jurken gepast die ik zo mooi vond dat ik dacht dat ik nooit zou kunnen kiezen. Toch voelde ik ook niet het "WAUW"-gevoel... Ben gewoon blijven zoeken en heb het toch gevonden! Blijven zoeken zou ik zo zeggen...
Heb al herhaaldelijk minder positieve dingen over Pierre-Yves gehoord...
Groetjes,
Sarah
|
|
Sharon
20-5-2011
|
18-9-2010 14:37:58
Ik ben enkel naar La Sposa in Roeselare geweest. Ik vond dat ze daar zeer vriendelijk waren. We zijn daar zeker 3 uur geweest. Bij het 3de kleedje wist ik dat het dit was, maar die mevrouw stelde voor om nog enkele dingen te proberen zodat ik zeker kon zijn van mijn keuze. Ik voelde mij echt op mijn gemak en ben totaal niet gepusht geweest. De mevrouw heeft ook meteen verschillende accessoires enzo gehaald die ik mocht aandoen. Ook tegen mijn mama en oma die mee waren was ze erg vriendelijk. Echte een aanrader!
|
|
valerie
3-6-2011
|
18-9-2010 16:45:00
Ik wil ook absoluut mijn kleed niet bij Piere yves kopen. De vorige keer dat ik daar was stond ik daar in een pashokje, weet je het pashokje dat achteraan dan uitkijkt op een andere ruimte. In die andere ruimte staan de schoenen, lingerie en nog andere kleedjes. Toen ik daar stond te wachten in het pashokje op mijn jurk die de verkoopster ging halen kwam een andere verkoopster binnen met andere klanten om de schoenen te bekijken!! Ik stond daar super ongemakkelijk, in mijn ondergoed te blinken... Dat vond ik echt niet kunnen! Ook mijn zus heeft daar haar kleed uiteindelijk wel gekocht en ze rekenen nog super veel geld aan voor latere retouches. Bij mijn zus moest het kleed een heel klein beetje ingenomen worden (een standaard retouche) en ze heeft daar meer dan 200 euro voor moeten betalen. Neen, als je kan, ga ergens anders met de naam en ontwerper van je kleed en koop het daar. Geloof die zever niet van "het kleed zal weg zijn". Dit is een collectie die iedere bruidswinkel bijna heeft!
Nog super veel succes met je zoektocht en laat je niet pushen!
|
|
ann
2-7-2011
|
18-9-2010 17:25:10
idem....erg opdringerig op einde,was ook eerste winkel omdat die het korste bij mij thuis was.....en het was ook het laatste kleed,als je nu niet bestelt,ja dan is het misschien weg...
kan niet meer besteld worden(terwijl ze net voordien zei dat het nieuwe collectie was,het nieuwst van tnieuwst??)geef een voorschot dan hangen we opzij....kmoet zeggen,mijn zin was ook totaal over....en gelukkig was het ook niet echt voor de volle 100 percent mijn smaak..ik vond het een paar uur later wel bij moderna waar de verkoopsters en de baas superlief waren...en waar ze niet spraken van haast u want tis tlaatste,geef nu e voorschot...integendeel,ze spraken hier niet van en blijkbaar geeft dit net het omgekeerde effect want ik kocht het dan daar...en wel direct!!!ook omdat het volledig mijn gedacht was natuurlijk...tja,dn ene voelt zich ergens goed en dn andere helemaal niet,das wat met alles zo denk ik...als je er geen goed gevoel bijhad,niet doen...je vind het wel!!!
|
|
Fabienne
4-9-2010
|
19-9-2010 0:50:12
Pierre-Yves?!!?? NIET DOEN!! Ik heb daar mijn kleed gekocht, een kleed van Marylise, zeer mooi kleed, apart en niet voor iedereen. Maar of je nu gaat naar Brussel (want daar heb ik het mijne gekocht) of in Aalst, hij is onbeschoft, bot en zéér klantonvriendelijk! Ik zelf heb een forfait betaald van 150€ voor de retouches wat ik al overdreven veel vond. De verkoopsters waren zéér vriendelijk en zeer gedienstig maar de uitbaters zijn echte lomperikken en superonbeschoft. Ik heb geen goed woord voor hen. Jammer voor de verkoopsters want die waren wel Ok.
Greetz Fabienne (eindelijk mevr. De Leeuw!)
|
|
Mieke
30-4-2011
|
20-9-2010 19:09:40
Hey dames, Ik had mij precies beter moeten informeren hier... Ik ben vandaag naar Pierre - yves geweest en al huilend buiten gekomen...
Waar zal ik beginnen? Er was totaal geen privacy, ik stond er samen met 4 andere bruidjes te passen. Die hadden natuurlijk ook hun mama mee en dan nog iemand met haar broer van 15 die zich zeer puberaal gedroeg. Ik vond de kleedjes van Ian Stuart echt supermooi maar ze hadden ze alleen in maat 36 en die vrouw zei telkens dat dat mij toch niet ging passen... Dus ik moest dat voor mij houden, wat totaal geen zicht is... Ik ben er een half uur binnen geweest en toen had ik alle kleedjes al gezien die ik mooi vond. Ik zet er nooit nog een voet binnen!
|
|
Evi
27-8-2011
|
21-9-2010 17:42:33
Oei Mieke, zo erg... Nee ik heb ook al besloten daar niet te kopen, ookal vrees ik dat het de enige winkel is met het kleed dat ik zo mooi vond. Maar ik zal wel iets anders vinden. Bij mij waren er ook nog 4 andere bruidjes. ik heb wel geluk gehad, de andere 3 bruidjes stonden langs de andere kant van de spiegel en ik heb ze ook nooit gezien.
Ik vind ook, wat voor maat je ook hebt, dat ze je met respect moeten behandelen!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|