Terug naar overzicht
Hey An, Ik heb zo het gevoel dat je in het onderwijs staat :D ? Klopt dit?... Groetjes, Kim
Dag An, Mocht je tips hebben, altijd welkom!! Ik probeer om telkens aan iets te beginnen, maar werk niets af. M.a.w. bij mij is het wat chaotisch... :) groetjes Sarah
Hmmm, ik denk eerder colummist dan onderwijs... de stukjes lenen zich er uitstekend voor... Misschien eens informeren bij een bruidsmagazine of ze voor de komende exemplaren colums aangeleverd willen krijgen, want ik lees je stukjes met veel plezier en kan me voorstellen dat er vele bruidjes dat ook vinden..
Goeiemorgen dames, We hebben een winnaar: Kim sloeg de nagel op de kop! (Jullie kunnen al afleiden dat 'taal' mijn favoriete vak is?) Sarah: als je 'mijn stappenplan' graag in je mailbox krijgt, mag je me altijd je mailadres geven. (Ik vraag geen auteursrecht(en) en deel met veel plezier mij stokpaardje!) Leontine: Bedankt! Dat streelt mijn ego. Maar het is (voor mij althans) eerder de bedoeling om mijn 'frustraties en bedenkingen' op een ludieke manier van me af te schrijven. (En... eerlijk toegegeven... Ik ken geen enkel bruidsmagazine!) Vele groetjes, An (
Het Ann, wij zouden ook wel misschien jou stappen plan kunnen gebruiken?! Dus als je ons wat wilt bijleren : filip.en.lynn_trouwen@hotmail.com Groetjes en alvast bedankt !!
Hoi Lynn, Het stappenplan is verstuurd! Groetjes, An
Beste An, Ook wij ontvangen graag jouw stappenplan... Heel erg bedankt: sharon.van.asbroeck@gmail.com Groetjes Sharon