Nu Online
Momenteel zijn er 248 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zevenmijls laarzen!

18-9-2010 14:21:25
Oké, ik kom uit de kast: ik ben een structuurmens!

Plannetjes hier, schemaatjes daar! I love it! Sommigen houden van verrassingen en plukken de dag. Ik hou ook wel van verrassingen maar weet ook graag op voorhand wat ik op welke dag wil/kan/moet plukken.
Mijn toekomstige wederhelft bedekt het met de mantel der liefde en vindt het stiekem wel grappig (en handig) dat ik zo georganiseerd ben!
Toen ik gisteren m'n stappenplan bekeek, besefte ik plots dat er toch nog wel veel gedaan moest worden.
STAP 4 en STAP 5 zijn 'under construction'.
Op naar STAP 6 dan maar: de fotograaf! (en aansluitend STAP 7: samen met de fotograaf op zoek gaan naar 'n leuke en originele locatie om foto's te nemen.)

Stiekem toegegeven: ik beleef enorm veel plezier aan het volgen van mijn stappenplan, maar soms zou ik willen dat ik de bolletjes voor elke stap kon inkleuren. (Je weet wel, zodat ik goed ka zien dat die STAP al genomen is.) Momenteel staan er dus nog enorm veel blanco bolletjes op mijn stappenplan.
Plots ging er het spreekwoordelijke lichtje branden: 'Stel dat ik zevenmijls laarzen had, dan kon ik enkele stappen in één keer nemen!'

Maar... zevenmijls laarzen komen voor in sprookjes.
En ondanks dat ik mijn leven soms als 'n sprookje ervaar, denk ik niet dat deze bij LaBottega in Hasselt of Van Loock in Zandhoven (toch wel 2 serieus grote schoenwinkels) te vinden zijn.

En (dames) laten we eerlijk zijn, elegant en stijlvol is het ook niet!

Groetjes,
An (die kleine stapjes neemt met haar toch wel stijlvolle pumps)

An
9-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 650

Kim
9-7-2011
 Meld misbruik19-9-2010 10:13:37

Hey An,

Ik heb zo het gevoel dat je in het onderwijs staat :D ?
Klopt dit?...

Groetjes,
Kim

Sarah
21-10-2011
 Meld misbruik19-9-2010 13:02:28

Dag An,

Mocht je tips hebben, altijd welkom!!
Ik probeer om telkens aan iets te beginnen, maar werk niets af.
M.a.w. bij mij is het wat chaotisch... :)

groetjes Sarah

Leontine
3-6-2011
 Meld misbruik20-9-2010 12:58:17

Hmmm, ik denk eerder colummist dan onderwijs... de stukjes lenen zich er uitstekend voor...
Misschien eens informeren bij een bruidsmagazine of ze voor de komende exemplaren colums aangeleverd willen krijgen, want ik lees je stukjes met veel plezier en kan me voorstellen dat er vele bruidjes dat ook vinden..

An
9-9-2011
 Meld misbruik21-9-2010 11:04:14

Goeiemorgen dames,

We hebben een winnaar: Kim sloeg de nagel op de kop!
(Jullie kunnen al afleiden dat 'taal' mijn favoriete vak is?)

Sarah: als je 'mijn stappenplan' graag in je mailbox krijgt, mag je me altijd je mailadres geven. (Ik vraag geen auteursrecht(en) en deel met veel plezier mij stokpaardje!)

Leontine: Bedankt! Dat streelt mijn ego. Maar het is (voor mij althans) eerder de bedoeling om mijn 'frustraties en bedenkingen' op een ludieke manier van me af te schrijven. (En... eerlijk toegegeven... Ik ken geen enkel bruidsmagazine!)
Vele groetjes,
An (

Lynn
25-6-2011
 Meld misbruik26-9-2010 13:26:36

Het Ann,

wij zouden ook wel misschien jou stappen plan kunnen gebruiken?!

Dus als je ons wat wilt bijleren : filip.en.lynn_trouwen@hotmail.com

Groetjes en alvast bedankt !!

An
9-9-2011
 Meld misbruik29-9-2010 18:08:30

Hoi Lynn,

Het stappenplan is verstuurd!
Groetjes,
An

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik30-9-2010 12:11:34

Beste An,

Ook wij ontvangen graag jouw stappenplan... Heel erg bedankt: sharon.van.asbroeck@gmail.com

Groetjes
Sharon

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...