TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
rebecca
2-7-2011
|
19-9-2010 11:51:35
De vismijn is uniek maar wel duur, zo heb ik gehoord. Groetjes
|
|
Ann
27-8-2010
|
19-9-2010 12:25:35
Kasteel Carelshof in Sint-Amandsberg... maar niet geschikt voor meer dan 100 man
|
|
Fredie
26-6-2010
|
19-9-2010 13:48:24
Hey Debbie,
wat bedoel je met "uniek" ? Een niet-klassieke feestzaal ? Een soort loft ? Een kasteel ?... Een kerk of kapel ? Een hotel ? Een oude brouwerij ? Een restaurant met hedendaagse look ? ...
En voor hoeveel personen zoek je ?
Hoe ver mag het eventueel buiten Gent liggen mocht je hier niet vinden wat je zoekt ?..
|
|
Liselotte
25-6-2011
|
20-9-2010 8:33:02
Zoals Rebecca zegt: de oude vismijn is heel mooi!
Als je een unieke locatie (in Gent) wil, dan ga je het prijskaartje erbij moeten nemen:)!
|
|
Sarah
1-10-2010
|
20-9-2010 20:37:47
Eventueel oude Aces-gebouw dat nu gerestaureerd wordt.
Zaal + tuin in Sint-Pietersabdij.
Misschien dat je ook iets kan doen in MIAT of Craemersklooster.
(zuster gebroersstraat) of een ander Musea of concertgebouw....
Mogelijkheden genoeg, enkel lef of het te vragen.
Groetjes,
S
|
|
Debbie
6-8-2011
|
22-9-2010 12:00:58
Hey iedereen,
Bedankt voor al jullie reacties.
Ik zoek inderdaad iets anders dan een klassieke feestzaal; een kasteel, oude ruines, een oude molen, hoeve, mijn,... Dat soort dingen.
Ik merk alleen dat veel van die dingen Of niet betaalbaar zijn Of van de stad gent zijn en dus moeten ontruimd zijn tegen maximaal 1u... Bedankt voor al jullie tips. ik kijk ze zeker één voor één na.
Groetjes
Debbie
|
|
Vanessa
25-6-2011
|
31-10-2010 14:22:58
Hey Debbie, Al iets gevonden?
Wij hebben ons oog eventueel op 'Plage Bricolage' (ook wel 't strand genaamd), een open plek met oude leegstande fabriek in het industrieterein aan de dampoort en culture club. Moeten nog onderhandelen en praten, want de prijzen verschillen naargelang het soort feest dat je wil en ben het daar niet mee eens. Is een hippie-plek, echt te gek en heel origineel. Beetje 'dump' maar heel bijzonder, met oude spullen zoals olie-tonnen, wc in een oude caravan, houten stalletjes als bar etc.
Maar ik zoek dus nog andere opties, hoeft niet perse Gent, want woon in Brugge.
Groetjes,
Vanessa
|
|
Debbie
6-8-2011
|
1-11-2010 10:56:12
Hey Iedereen, Ik kreeg nog een berichtje ivm het pakhuis maar toen ik mailde lieten zij me weten dat ze geen particuliere feesten meer doen. Jammer... De oude vismijn is ook wel mooi, maar zo'n prijskaartje heb ik er toch niet voor over. We hebben nog steeds niets vastgelegd maar we zijn druk op zoek. Als ik iets vastleg, laat ik het zeker weten...
Bedankt voor alle tips
|
|
Roosmarijn
3-9-2011
|
3-11-2010 18:22:39
@ Vanessa: kan je me eens de contactgegevens bezorgen voor Plage Bricolage? Lijkt me interessant...
|
|
sara
1-9-2011
|
12-11-2010 21:44:21
@ Vanessa: Wij zijn ook op zoek naar een alternatieve trouwlocatie. Ben ook wel benieuwd naar Plage Bricolage. Kun je ons ook eens de contactgegevens doorgeven?
Heeft iemand contactgegevens van ACEC-gebouwen?
Alvast bedankt
Sara
|
|
Evelien
|
26-12-2010 9:07:42
@ Vanessa, Roosmarijn of Sara: Kunnen jullie me de contactgegevens van Plage Bricolage even bezorgen aub? Ik zou het graag eens bekijken voor een babyborrel Niets te vinden via Google Alvast bedankt Evelien
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|