Nu Online
Momenteel zijn er 82 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Locatie ceremonie

18-9-2010 15:50:03
Hoi hoi,

Ik ben hier nog een keer terug met dezelfde vraag. We zitten echt een beetje met onze handen in het haar over hoe, waar en wanneer we de ceremonie best doen. Het is een vrijzinnige ceremonie van UVV.
We hebben geen chique feestzaal, dus daar kunnen we de ceremonie niet doen. Het park van Rumst is een optie, maar dan is er geen B-plan voor als het regent en ik vraag me ook af hoe ik dan stoelen enzo daar moet krijgen?
In de zaal waar het avondfeest is, zou het ook kunnen maar dan moeten we gaan jongleren met de indeling van de zaal... Dus dat vind ik ook niet zo'n goed idee.
En wanneer doe je dat nu best? Onmiddellijk na het gemeentehuis (maar dat is dan pal op de middag). Of om 14u? Of vlak voor het avondfeest?

Heel erg bedankt voor de reacties
Groetjes
Sharon

Sharon
20-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 908

ann
2-7-2011
 Meld misbruik18-9-2010 16:27:57

hey sharon,
wij doen het vlak voor de receptie(15.30 ceremonie,17h receptie)...maar in de feestzaal,omdat we mogelijkheid hebben van het buiten te doen en indien slecht weer is er een kleinere zaal voorzien waar het ook kan.
je kan misschien een mooie tent huren??en ook stoelen??is het goed weer laat je de zijkanten van de tent weg....zo zit je toch buiten en tegelijk beschermd voor de zon,want een uur in (hopelijk)30 graden zitten zonder beschutting is ook ni niks,wij gaan ook moeten iets van parasols of tent voorzien ,want hebben eens gaan checken op de binnekoer of er rond half 4 zon is en het is daar zon ja!!!
en is het slecht weer gebuik je de zijkanten wel en zit je toch droog!!hier in onze buurten zijn er firmas die zowel tenten als stoelen verhuren..oa e vriend van ons verhuurt tenten(ook van die mooie piramidetenten),ik denk dat hij ook voor stoelen kan zorgen.zn website is lemalain..wij zijn van affligem,maar zal ook zeker bij jullie iets in buurt zijn
veel plezier!!

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik19-9-2010 13:40:27

Sharon,

Misschien is het Liers Cultuurcentrum een optie ? Je kan hier blijkbaar lokalen huren, las ik op hun website.
Culturele verenigingen, organisaties en individuen kunnen gebruik maken van één van de vijf locaties van het Liers Cultuurcentrum - zie : www.lierscultuurcentrum.be (Infrastructuur)
Voor concrete afspraken neem je wel steeds contact op met het Liers Cultuurcentrum CC De Mol - hoofdgebouw Aarschotsesteenweg 3, 2500 Lier Tel 03/488 06 79 – Fax 03/480 06 36 -
E-mail : cultuurcentrum@lier.be

Hopelijk kan je er wat mee doen !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info